Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

???

22. 03. 2000
2
0
1188
Autor
Hippocampus

Nemo nihilque nostrum abest crates in retibus aranearum sumus frusta sputorum - inutiles sumus odiosi in nostro vivendo Quod autem exspectas Die nostre...

Nikdo a nic nám nechybí

jsme pletence v pavoučích sítích

chuchvalce slin - jsme zbyteční

odporní ve svém bytí

 

Na co však čekáš náš Bože

my hledíme vstříc Tvému trestu

jak slimáci na ostří nože

Bože už konec nezvěstuj

 

A přejdi od slibů k činům

vymiť to mrzké plémě

oheň a smršť na nás všechny

ať zbyde jen čistá Tvá země

 

My víme, že nejsi krutý

vždyť bude to pro nás dar

až zmizíme v prachu a suti

nezbyde v světě Tvém svár

 

Už bude jen jedno všude

já vím, že bude to dobré

náš osud tak naplněn bude

tak přejdi od slibů k činům...


Miracleion
04. 05. 2000
Dát tip
Je za tím cítit hluboká myšlenka, která je velmi nosná, ač ji maličko táhne k zemi formální stránka básně. Nejenže mrzké se píše se z, ale vymýtit se píše s tvrdým y po m!!! Podaří-li se Ti zlepšit formu, budou Tvé myšlenky ještě lépe sděleny a předány. Jinak se s myšlenkou v pozadí ztotožňuji a myslím že reflektuje silné existenciální pocity ze současného stavu světa. Břízo, mně nepřipadá, že by se Hippo navážel do Boha, spíš se naváží do lidstva...

Miracleion
04. 05. 2000
Dát tip
Ještě mne napadlo: nejsem si úplně jist, jestli to je výtka nebo spíš poznámka, ale pletenec je latinsky plexus. Hm, asi je to spíš poznámka, protože se může klidně stát, že více latinských slov odpovídá jednomu českému.

Bříza
04. 05. 2000
Dát tip
Jo - ale Boží jméno se nemá brát nadarmo. A zvlášť pokud jde o takovou prkotinu, jako likvidace lidstava na týhle směšný kouličce ... ;c)

Hippocampus
04. 05. 2000
Dát tip
Již Bříza si všiml gramatických nedostatků tohoto dílka, leč tak bylo napsáno a já to pro svůj lepší pocit měnit nehodlám. Za připomínky pochopitelně děkuji (nikdy by mne nenapadlo, že se tam objeví ještě nějaké hrubky - omluvou mi budiž to, že výrazy jako mrzký a vymýtit nejsou v mém denním slovníku). Ad Miracleon: crátis, is, f. - pletenina, pletivo...:))) - za poznámku rovněž díky...

Kyslik
20. 04. 2000
Dát tip
??????

Bříza
24. 03. 2000
Dát tip
Mirosl. - to víš že ne ! :c) To by byl kancionál Brabencův, nebo Zajíčkův. ... Hippo - nech Ho bejt - to obstaráme sami...

Bříza
23. 03. 2000
Dát tip
Koníku mořský pamětí nadaný: mrZký se píše se "Z" !!! (z jakého kancionálu opisuješ prology ...?) :c)

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
dost dobrý... možná až zbytečně, jen pár arytmií mi zacukalo s tváří. Myslím, že si to zaslouží tip nejen jako uvítací.

Miroslawek
23. 03. 2000
Dát tip
Bříza: Třeba je neopisuje

Laďa
23. 03. 2000
Dát tip
No každopádně to má sílu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru