Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zastřelen na útěku

22. 03. 2000
1
0
1600
Autor
slavek

utíkám od čtyř stěn dlouho a marně životem obelstěn smrt na lékárně V kradených postrojích sedřených koní pach krve v postelích když hrana zvoní Se sloní náturou paměti na bolest pod smutnou satirou pohřbena ratolest.
Kyslik
20. 04. 2000
Dát tip
tak nic...

Saša
06. 04. 2000
Dát tip
hlavně se nám neztrácej - těším se na tvá díla :c)

slavek
06. 04. 2000
Dát tip
Saša: nevím, poslední dobou toho moc nenapíšu

Saša
28. 03. 2000
Dát tip
vracíš se kupředu postupuješ zpět i když se snažíš dost nepředěláš svět padáš vzhůru a dolů vzlétáš barevně truchlíš a černě vzkvétáš duši všem hladí tiší nás slova mlčení vše poví "end" začíná znova ...

slavek
28. 03. 2000
Dát tip
děkuji Ti Sašo :-))

Stepca
24. 03. 2000
Dát tip
Ale ty asi strach nemáš, protože myslíš.:-)

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
Dovlte abych citoval F. Herberta a mojí oblíbenou litanii proti strachu: (tři dlouhé nádechy výdechy) Nesmím se bát. Strach zabíjí myšlení. Strach je malá smrt, přinášející naprosté vyhlazení. Budu svému strachu čelit. Dovolím mu aby prošel kolem mne a skrz mne, a až projde a zmizí, otočím se a podívám se, kudy šel. Tam kam strach odešel, nic nezůstane. Zůstanu pouze já.

zámek
23. 03. 2000
Dát tip
... jojo Merle ... dojdou mi slova, když si přečtu jeho kritiku ... ale tady bych se přiklonil i k Miroslawkovi ...

Jákob
23. 03. 2000
Dát tip
neboj slávku :o)

Miroslawek
23. 03. 2000
Dát tip
ještě že mám radost, kterou mi ani tohle smutný zoufalství nezkazí. Slawek

Print
22. 03. 2000
Dát tip
Slávku....mám z tebe krásnej strach... Ale přece jen ...strach! Zbav mě ho!:-) Prosím...

slavek
22. 03. 2000
Dát tip
Printe.. sám se třesu strachy, jak Tě mám zbavit Tvého??

Rivka
22. 03. 2000
Dát tip
Človíčku...

Kittie
22. 03. 2000
Dát tip
Brrrrr... pokrývá mě mrazivá jinovatka.

Print
22. 03. 2000
Dát tip
Slávku...

AZALIN
22. 03. 2000
Dát tip
Sláááááávkůůůůůů, neměj stráááááách!!!! Strach je ta nejhorší věc na světě!!!! Zkus se svýho strachu zbavit, ať už je to strach z čehokoliv.. prostě mu řekni, ať odejde a on odejde a pak uvidíš, že se ti svět bude zdát daleko lepší a veselejší!!!!! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru