Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmrtelnost

09. 09. 2002
2
0
753
Autor
la_bete

   Tělem jí projela ostrá bolest.S temnou předtuchou se podívala na svůj hrudník.Čouhal z něj pouze jílec meče.Hrůzou chtěla vykřiknout,ale zarazilo ji zabublání a tenký pramínek krve vytékající jí z úst.Nevěděla jestli je ta krev její,anebo někoho, komu již dávno prokousla hrdlo.Přestala to řešit,protože krev,která se prozměnu řinula z rány, její rozhodně byla.Byla hladová.Uchopila jílec pevně do rukou a pokusila se vytrhnout si měč z rány.Nepovedlo se jí to.Začalo se jí obtížně dýchat a tvořila se jí tma před očima.Ten,kdo stál proti ní, se protivně šklebil.Věděl, že vyhrál. Ona si olízla jednu ruku,jež byla celá od její ještě teplé krve.Pak se usmála.Konečně jí to došlo.Protivníkův ušměv ztuhnul na zkřivených rtech.On také pochopil.Zavrčela jako podrážděné zvíře.A  jediné co udělala bylo,že se na něj podívala.Nevydržel to.

Bylo po všem.Konec.

 

A ona zemřela beze všech emocí,pouze s vědomím, že je nesmrtelná.

 

 

 


aLe pak musíš očekávat kritiku typu: Nečetl jsem to celý, nebo: Je to dlouhý.... :-)))

la_bete
03. 10. 2002
Dát tip
No jo.Odhalili jste mě.Psala jsem to z blintu.Prostě mě to jen tak napadlo,ale když budu mít o trochu víc času tak s tím možná něco udělám...

B3
17. 09. 2002
Dát tip
Připomíná mi to Kathy Acker.. na můj vkus příliš mnoho krve a málo obrazů.. Ale styl tu je.

Notreal
09. 09. 2002
Dát tip
hm - i když je to MIMO - tak bych s toho udělal delší povídku. Téma se mi líbí... *

Quinn
09. 09. 2002
Dát tip
Jo, z toho by šla udělat určitě fine povídka, todle jen taková zkratkovitá verze, když to člověka do sebe vtáhne, tak je najednou konec...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru