Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výběr

09. 09. 2002
0
1
1421
Autor
Camelot

Výběr z mých zpráv...

Písmáčci mi radí: ženě básně duši hladí ;-)

Také říkají, že určitě se vždycky najde nějakej důvod, proč "být"...
Občas někdo pronese: Kačce jen tiše závidím...!* , Ta slečna, kterou tolik miluješ, má velké bohatství, když má Tebe... , Já nemám slov, úplně mi to vzalo dech, je to krásné...
Také se ptají: asi jsi moc zamilovaný...a nešťastně....z toho plyne tvá deprese???
Deprese mnoho inspirace přinese.....

Co jen jsem vlastně napsat dnes chtěl???

Sám už nevím.....

Přišel ponurý večer,jsem sám,ani všudypřítomná deprese zde není,smutné kino,žádné čtení....

o) Jo, NIKDY neříkej NIKDY ;o)

Třeba se tu někdo poznal... Poučil jsem se na jedné komerční stanici a Vaše slova vytrhl z kontextu.....


1 názor

martinez
15. 02. 2007
Dát tip
na básničky ženský letěj... buď je Kačka vysněná nebo má holt lepšího básníka, kterýho čte radši... což pro tebe není asi nejveselejší ale i s tím se dá žít a hledat jiná láska... "vydržať!" :o)

nicota
19. 04. 2006
Dát tip
A proč s tou vyvolenou nežiješ, když ji miluješ a ona tebe. Brání Ti snad někdo, abys byl šťastný?? To přece nejde, tomu nevěřím.

Witch
10. 09. 2002
Dát tip
zní to príma :o)

maty
09. 09. 2002
Dát tip
Dobrý,je to tak nějak a hlavně ty pitomosti nevážné tady ,se nedají brát vážně,zdravím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru