Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velbloud

23. 03. 2000
0
0
1267
Autor
BLOOSEN

Jest-li v tomhle nekdo najde nejakou myslenku, tak mi ji prosim napiste do kritiky :-)))

Běží velbloud po poušti, síly ho už opouští. Nemá sílu, má jen žízeň, asi ztratil bohů přízeň. Jak to s ním teď dopadne, když do písku upadne. Neupadnul, nedal se a k oáze dostal se. Napojil se do syta a zas dál pouští klopýtá.
Ozzy
23. 03. 2000
Dát tip
hmmm ... no me pripada ze ziju podobne jako ten velbloud, furt to stoji za prd secko se sere pak najednou se to rapidne zlepsi ale jenom proto aby se o mohlo zase zhorsovat :)

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
ty čéče pohraj si s tou rytmikou... myšlenku? no tak jako jde vembloud jo (to jako člověk) jako tou pouští né (jako životem přece) a a má žížu no (jasňačka žencká mu chybí) ale co? no? ne nevzdá se žejo, a tak tó, dojde až do tý tento oázy (nějaká žůžová fašanda) a tento se napojí (to nebudem rozňahňávat), no ale není to vembloud... je to vůl, protože zasejc vodejde do pouště :-))))

Dany
23. 03. 2000
Dát tip
Merle: Řekl si velbloud .. život je změna ... na poušti znovu ... u huby pěna

JenJá
23. 03. 2000
Dát tip
dobrý a myšlenka - možná něco ve smyslu hloupý (nebo něco jiného) ale nesmrtelný

Špuntík
23. 03. 2000
Dát tip
vřele se směji.......Merle to vystich.....

Merle: :-)))) bouchnuls hřeba na zadeček :-)))

Laďa
23. 03. 2000
Dát tip
Tak to neni. Ten vembloud jsme my a on chtěl říct, že každej k cíli dojde i bez cizí pomoci a že jsme tak blbí, že nám to nestačí. Sotva něco máme, už chceme víc. No né, no jó.

Tanizaki
23. 03. 2000
Dát tip
*!

Tanizaki
23. 03. 2000
Dát tip
(aneb taky jednoho znám...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru