Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Života tón

23. 03. 2000
0
0
1001
Autor
JenJá

tak jsem zkusil vyjádřit pocit slovy a dopadlo to takhle ...

Zítra vykopu hrob pak zasadím strom zaházím ten hrob a postavím se dvom Hned jak vyjde slunce najdu svůj zvon zasměju se smrtce a zazní můj tón Půjdu pak světem kde není již shon budu tak větrem co má svůj tón.
Silvinka
09. 04. 2000
Dát tip
Taký svet neexistuje JenJáčku... Ale prečo si trošku nepolietať, že? Pohraj sa trošku s rytmom a rýmami, napríklad jednoslabičné slová sa rýmujú i s viacslabičnými slovami, len treba viac používať jazyk. :o) Ale neber ma zle, ja sa snažím len konštruktívne poradiť. :o)))

bochy
29. 03. 2000
Dát tip
Básen podle mého gusta jen škoda, že svoje pero nechal příliš brzy vyhasnout.

Kittie
23. 03. 2000
Dát tip
Mno.. mohlo to bejt lepčejší. Nějak mi tam hapruje rytmus.

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
čím víc toho napíšeš, tím víc se naučíš, a jak říkají v Emerice, neházej šavli do kukuřice.

xpired
23. 03. 2000
Dát tip
Docela slušné, líbí se mi to.

Laďa
23. 03. 2000
Dát tip
Hm, hapruje to asi trochu v poslední sloce. Ale je to hezký.

zámek
23. 03. 2000
Dát tip
... vítej JENJÁčku ... třeba je tohle jen začátek ... přemýšlels o tom ? ... piš, furt pryč ...

zolli
23. 03. 2000
Dát tip
me se libilo to: postavim se dvom, vyvolalo mi zvlastni predstavy nevim jestli to byl zamer ale urcite se mi libilo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru