Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

!!Písmáčí fotky!!

23. 03. 2000
1
0
3445
Autor
Merle

Konečně se můj bratr uráčil protlačit ty fotky na nějakou stránku, takže se teď můžete pokochat písmáčíma fotkama z posledního čajojvého srazu v Prazezuli. Podotýkám, že autorem většiny je Sarken, budiž jí tímto vzdán dík, a jejímu foťáku sláva. Takže tady je to.
Merle
09. 10. 2000
Dát tip
Adélka: kecáš :-))) BTW, na poštu neodpovídáš ze zásady, nebo jenom nevíš, jak na to?

Adélka
07. 10. 2000
Dát tip
Dobrý , prvně mi to nešlo spustit , ale už jsem je viděla :-) Kdybych na nich nebyla , byly by super :-))))))))))))

Merle
25. 04. 2000
Dát tip
ech sorry, ZIP je velkej přes 3Mb... ony ty JPG moc zabalit nejdou... už takhle jsou dost zmenšený.

AZALIN
25. 04. 2000
Dát tip
Odpouštim.. ;-)

AZALIN
24. 04. 2000
Dát tip
Merláku, jak je to velký, ten zipsoubor? Já už to stahuju asi čtvrt hodiny, grrrrr... fšici nesedí na pevný lajně.. ;-)))

Pavol
23. 04. 2000
Dát tip
vau :)

Silvinka
21. 04. 2000
Dát tip
Merlíček si šikula, chválim Ťa, ehm už sa teším až Vás uvidím trošku živšie :o))))

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
Dneska (do doby oběda) by se měly na té samé stránce objevit nové fotky, které jsem dostal na sežrání scaneru. Na hromadných jsou dodělané popisky, a všechny se dají stáhnout najednou v ZIP formátu... BTW: Sarken ta fotka co se jmenuje terasa2.jpg v těch nových vůbec není, tak sem tam nechal starou.

Bříza
19. 04. 2000
Dát tip
Merlíku !!! Ta kůže je KANČÍ !!! Ty Kanče !!! Fotky jsou ovšem uchvacující !!! :c)

snoopy
30. 03. 2000
Dát tip
jo ták.. ten s červenym nosem? hihi

snoopy
30. 03. 2000
Dát tip
jo a rivka.. nebyla náhodou u joshuy?

Azi: a hele, potrefenej husák? :-)))))))

Hihi, Azík má recht, "Ranní zpitky" jsou šupeu. Btw. poznáváte tam Kodyma? :-)))))

Kittie
28. 03. 2000
Dát tip
Ty fotky jsou vážně úžo :o))) Už se na vás těším in natura :o))

AZALIN
28. 03. 2000
Dát tip
Bebitka: Dej pokoj s tím Kodymem taky porád, nebo nedostaneš žádnou medovinku!!! ;-))))

Astrálka
24. 03. 2000
Dát tip
* tak som sa zavrela do tmavej komory a tie fotky vyvolala:-) * celkom vyšli, každého som spoznala :-) * ďakujem za spomienky, bolo mi s vami krásne ! * ešte že máme Sarken a Merlíka, čo všetko zdokumentovali, oceňujeme to, my sklerotici na tváre:-)

Špuntík
23. 03. 2000
Dát tip
konečně nějaká fotka, kde se sám sobě líbím, protože skoro vůbec nejsem vidět....

Miroslawek
23. 03. 2000
Dát tip
Když já byl tak zvědavej na Šílenku/Harlekýnka na střeše a ono nic.

Miroslawek
23. 03. 2000
Dát tip
Když já byl tak zvědavej na Šílenku/Harlekýnka na střeše a ono nic.

Sarken
23. 03. 2000
Dát tip
Ó blahoslavený Merlíku budiž zvěčněno a uchováno jméno tvé....... dík zachránil si mi život

Laďa
23. 03. 2000
Dát tip
No, některý fota nefungujou. Jinak si ještě musím ujasnit kdo je kdo.

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
Už by mělo fungovat fšechno zásluhou nedostižného šlechetného rytíře Špuntíka a jeho věrného FTP klienta :-)))

šupeu... akorát ještě pořádně nevím, who is hů... skupinky nejsou kloudně popsaný, ale pěkný :))

žjova, ty Písmáci jsou ale pěkný chlapínkové ;-))

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
bebitka v tom je ta metrfóra, víš to odhalování skrytého, a objevování ve viděném :-)) kromě toho se mi do popisek nechtělo :-)))

Silvinka
23. 03. 2000
Dát tip
Už sa teším na Karlštejn... ;o))))))

AZALIN
23. 03. 2000
Dát tip
Checheche... nejlepší foto je ovšem "Ranní zblytky".. to je naprosto dokonalý.. ;-))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru