Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NIC

15. 09. 2002
1
0
652
Autor
littleangie

Slyšíš to?! To pronikavé ticho, které zastírá všechny tóny okolo? Neslyšíš nic. A to je právě ono. Nic! Co je vlastně nic a co je ticho? Říkáš nic a myslíš něco, co není. Říkáš ticho a slyšíš tamto, co není, to zvláštní nic. Však řekni, co je nic. Nic je to, co vidíš a nevidíš. Nic je to ticho, které neslyšíš. Nic je to, na co právě myslíš. Tak řekni, na co myslíš? Nevíš? Já ti to povím. Na nic.....
pampelin
02. 10. 2002
Dát tip
ááá.....éééé....ííííí....óóóó....úúúúúú (tím jsem ale nechtěl říct vůbec nic) :)

Notreal
21. 09. 2002
Dát tip
:-))) mně se to líbí!!!! * (jako kdybych to psal já) :o)))))

Tynic
17. 09. 2002
Dát tip
Já nic, Tynic :o)

papouch
16. 09. 2002
Dát tip
nende nemyslet na nic :-))) Teda de, ale umí to jen pár jóó nejlepších... Jogíni tomu říkaj vyprazdňování mysli... su ňákej chytrej, co? :-)) Spíš mě teď napadá úvaha na téma - Jakej je rozdíl mezi "myslet na nic" a "nemyslet na nic" ..- :-))

Fil
15. 09. 2002
Dát tip
nic.

Astalavista
15. 09. 2002
Dát tip
Není to úplně marný, smíchy bych se u toho třeba nepotrhal, ale pokud by to bylo trochu rozepsaný, mohla by z toho vypadnout docela schopná úvaha...

Amanda
15. 09. 2002
Dát tip
zajimave...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru