Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

teraz

Výběr: hermit, Print
20. 09. 2002
6
0
1250
Autor
Ziggy

svetlo sa nahlo a odgrglo si

"á bingo" malá štatistka vo filmoch pre pametníkov zdvihla ruku a začala hypnoticky mávať zápestím "vyhrala som !" kvízmajster zadal nový kvíz dali sme hlavy dohromady a vytvorili atóm myšlienky belgičania hlavy sklonili na prst mi sadla lienka chvíľu sa motala sem tam preliezla na druhý prst vrátila sa a uletela "žalám si o niečo väčší priestor na prechod druhou stranou teraz som sa vrátil nebolo tam nič s toho čo pred tým a pri odchode som opustil takú spústu vecí "čmajznem teleskopický ďalekohľad a hľadáčik najväčšieho rozlíšenia naštelujem tak aby videl do okna tej blond študentky z večernej školy "á plný zásah" v bowlingovom raji vypli prúd vlastne prúd nebol v celom bloku ale teraz Ernie Lipowski nadával na boha že nikto nevidel jeho victory hmm má asi pätnásť ale sexy vrkôčiky ju robia ešte mladšou pokúšal som sa s ňou vyspať ale je taká plachá že vždy keď jej siahnem medzi stehná zastoná "ach čo to !?"

"najpr som vyfajčil Mareka potom Matúša a pri Jánovi som uveril ..." tvrdí recidivista ktorý našiel boha akísi samozvaný mesiáš mu venoval paperbackovú bibliu len tak do vrecka "viem že si budeš s tých listov šúlať ale prv než si zapáliš skús tú stránku prečítať"

bože ak si neodpúšťaj mi viem že môj mozog nie je na srandu ale na to sa smeje až príliš cool aby som s toho tiež niečo mal

hmm to vlastne nevadí ešte vždy som pod pachom žiarovky svetla keď

prebrala "celý deň som ležal na pelechu tvrdý ako štolverk" bola úplne na mol gaia a vypla celé mesto bolo na mol v tme len Ernie Lipowski

stojí všade s nikým a kuželky nestoja a je to na prd


Wopi
27. 09. 2002
Dát tip
dost dobrý

skromna
20. 09. 2002
Dát tip
*g*

Print
20. 09. 2002
Dát tip
*!!!

mia
20. 09. 2002
Dát tip
Aka je to kategoria "blbustka"? Inac, paci sa mi to. TIP.

hermit
18. 09. 2002
Dát tip
skvělý!! t v

Cyndi
16. 09. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru