Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

R bel

24. 03. 2000
1
0
864
Autor
Erik

čtvrtek 16. březen 2000 R bel Nechci se zbavit výrazu tváře nechat působit kyselé deště nechci se dobrat dna kalamáře když můžu dát víc; ještě Nechci přijít o pózu těla co kolemjdoucí k zemi sráží nechci žít tak jak se to dělá pro mě jste stíny co do slepého těla ostře a bez lítosti bolest vráží co obětují na kamenném stolku co rozum nad cit rádi sází /Jen ta světla ve tmě? jsou mí drazí/ Nechci se dobrat konce poezie co hluboko ve mně sní a žije chci životem proplout co by dítě s duši plnou něhy a lásky to říkám teď a tady! to říkám Vám bez nadsázky a váhání tak napněte záchranné sítě než život mě srazí do bolesti poznání .....
Prokletí
30. 03. 2000
Dát tip
trošku nerozumím kombinaci verš-neverš..snad příště Mnoho lebek ! m.

Erik
30. 03. 2000
Dát tip
lebky hebký???

Erik
28. 03. 2000
Dát tip
Dík Merle! Musim si sakra všímat!!!

Merle
28. 03. 2000
Dát tip
sousoší: tím jsme chtěl říct, že s obsahem tak docela nesouhlasím a že ho nehodlám kritizovat (že ho vynechám z kritiky) Kromě toho, toho zbyde někdo docela dost, kolikrát i stejně (může to bejt i o ničem). ale dík že ses ho zastal náčelníku :-))

Merle
27. 03. 2000
Dát tip
Když vynechám obsah, docela se mi to líbí, ikdyž mám raději pravidlenější věci. moc se tam nehodí to dvakrát těla...

sousoší
27. 03. 2000
Dát tip
když se merle vynechá obsah většinou nebo skoro vždy nic nezbyde, nemyslíš?

Stepca
26. 03. 2000
Dát tip
To jsi mi napsal zrovna na narozky. Dík. Moje sítě maj docela v tomhle směru hustý oka tak snad zachytí tě.Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru