Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tygr se mi zaběhl

25. 03. 2000
0
0
1568

... za všechno snad může jen láska ...

Dnešní den je dnem jména mého, tygr se mi zaběhl, chci slyšet něco laskavého, žít naplno bych chtěl, láska je ten úděl. Jednoho dne se objevil, chodil při mě, včera zmizel, snad jen na chvíli, snad zaběhat si šel svou míli. Šel jsem ho hledat, brodím se, brodím, na konci tunelu, vidím siluetu, jeho ve světle denním. Asi chtěl najít svobodu a nebo vyhrát v závodu, nevím. Držím mu palce, chci jeho návrat, nechci se hádat, letím. Jak myšlenky zvrácené, tak jako dnešní ráno znuděné, však sedím. Kamarád mu snad chyběl, třeba lásku svou uviděl, proč ale já jsem zůstal sám, když dnes svátek svůj já mám?
Právě jsem se vrátil z čundru z dalekým končin naší krásné zemičky a musím Ti říct, že opravdu máš pravdu. Mám takový pocit, že tuto sobotu jsem kdesi v Chebu při tamní Jazz Jam měl svátek nejeden. Ale to je víc než na pár slov v tomto rámečku :-)

Šílená
07. 06. 2000
Dát tip
S tygrama (co ještě k tomu ani nejsou tygři) jsou fakt pořát starosti. No Tracy to zvládnul zvládneš to taky. :o) držím palce a dodatečně přeji všechno nejlepší k svátku (svátek máme každý den kdy žijem:o)

Merline, máš sakra pravdu. Dík, je již obrečeno. Měl bych se určitě vrhnout na život.

Merlin
07. 05. 2000
Dát tip
... asi nejvíc se mi líbí poslední "kritika" ... Jó, tygři se občas toulaj ... to jsou celí oni. Ztratí se, a až je člověk obrečí, naráz se objeví v celé své kráse a dělají, že se vlastně vůbec nic nestalo ... ... ale nemysli si; i dílko se mi líbí ... (Saroyan je můj veliký oblíbenec - dokonce se po něm jmenuje i můj pejsek - Vilík)

Kyslik
31. 03. 2000
Dát tip
ked sa zobudis, napis nieco...

Všichni mí přemilí, ach jo :-((( bylo to jen dočasné navrácení. Ve čtvrtek si sebral svoje saky paky a někam se dlouhodobě odstěhoval. Asi za zimou. V té se mu dařilo převelice dobře. Je však jaro, že? A to znamená .... však Vy víte. drahý můj přítel Miroslawek ...> nebudeš, není již žádného tygra (ba ani Laury) :-((( Kéž by však bylo. Kyslik ...> teďka jaksi umírám a nebo co !!! HELP !!!

Mišáčku můj milovaný, pokud jsem třeba jen tak zavítáš, chci aby jsi věděla, že ten můj tygr našel tvého. ... a chtěl by u něj zůstat. Až bude pro Tebe ten správný čas, nezapomeň! Miluji Tě!

Miroslawek
29. 03. 2000
Dát tip
Teď jsem si vzpomněl, Ty mu říkáš tygr? Jéva, to se příště ve sprše budu muset lépe dívat.

Sarken
29. 03. 2000
Dát tip
VSECHNO NEJJJJJJJJ

Sasi ....> Diky moc :-) Lada ....> az tak??? :-ooo

Miroslawek
27. 03. 2000
Dát tip
Zapomněl jsem Ti v sobotu popřát k svátku. Vše nejlepší. Vidím, že jsi našel (nejen) sešitek ;o)))

Dany
27. 03. 2000
Dát tip
Připojuji se ke Kovi ...

Kovi + Dany ....> dostali jste mne :-))) Dostal jsem ho od "Laury" a nejak mne chytl za srdce. Jenze pak se nejak, asi mym pricinenim, zabehl. Vcera se ale sam od sebe vratil a je uz fajn. Miroslawek ....> Diky.Vsak to znas, jak to chodiva. Jednou jsi nahore, jednou dole. Jo ten sesitek jsem jeste nenasel, ale tygra jo a nejen jeho.

Laďa
27. 03. 2000
Dát tip
No tygr, dobrý no. Jestli je to kočička, tak si zamlouvam jedno mladý.

Sašenka
27. 03. 2000
Dát tip
Konečně jsem se dočkala :-)) Taky jsem nějak zapomněla, určitě víš kvůli komu. Promiň. Opožděně všechno nejlepší.

Kovi
26. 03. 2000
Dát tip
Saroyan? Nebo je podobnost v tématu čistě náhodná?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru