Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zdrátované město

20. 09. 2002
7
0
1273
Autor
Gael

 

Zdrátované město

 

Bloumám, bloudím, blouzním. Slova mi vyskakují z úst a sedají si jako osminové tóny na notovou osnovu. Stojím sama v zrcadlovém sále. Ve vzduchu kolem se vznáší originalita. Je tak nestálá. Vítr přinese závan nejistoty okořeněný pochybností. Jdu ulicí a míjím cizí tváře. Tu a tam se naše pohledy na mikrosekundu střetnou. Výraz oka se mi vryje do paměti, abych ono duševní okno již nikdy více nespatřila. Anonymita anonymního města vítězí. Všudypřítomná pomíjivost vhání do mozku varovné signály. Uchop něco a uchovej navěky! Chápu se dveřního madla a vcházím do Indiga. Rozšířeným chřípím nasávám namodralou atmosféru až do plicních sklípků. Intelektuálno se rozprostírá od rohu k rohu. Hra se slovy může začít. Dekadence, abstrakce, inovace, ignorace, absence, demoralizace, imaginace. Pod pláštěm dokonalých cecismů se skrývá vlastní nevědomost. V lebce zaznívá dvoučárkované C. Obláček cigaretového kouře stoupající vzhůru ovoní strop a ty sleduješ dráhu padajícího popela. Mísící se vůně vytvářejí směsici pachů. Páchne to tu od hlavy až se z ní kouří. Freude, Freude, někdo musí z kola ven! Pár zautomatizovaných pohybů a káva je na stole. Ocitám se ve vakuu přízemní radosti. Pomíjivě se cítím spokojená!


m11
20. 09. 2002
Dát tip
t

houmles
20. 09. 2002
Dát tip
Hej ty jsi hustá! jeden tyfus a kapučíno se strojkem.

Rowenna
20. 09. 2002
Dát tip
Dobrá, tipuji.

rozhodne zajimave...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru