Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

21. 09. 2002
8
7
3749
Autor
Barbar

Neptej se a dělej!

Proč říkáš ne

když to chceš?

 

Proč pláčeš

když se chceš smát?

 

Proč mi říkáš "neštvi mne!"

když chceš zlíbat  svoji tvář?

 

 

 

 


7 názorů

martinez
16. 08. 2007
Dát tip
já to beru, ono se to tak říká - jenže já mám úžasnou představivost a věci co čtu nebo slyším, tak zároveň aj vidím... a někdy je to trága :o) a tady sem teda spíš ftípkovala jak brojila za čistotu jazyka :o)

Barbar
16. 08. 2007
Dát tip
V rádiu po vánocích povídal fudovaný odborník na hygienu, nějaký pan doktor s písmenkama před i za jménem, jak se má správně ohřívat včerejší smažený kapr od štědrovečerní večeře: Porce kapra dáme ohřát minimálně na osmdesát stupňů a to po dobu alespoň dvacet minut. Jinak nám hrozí nebezpečí............ . Dál jsem to neslyšel, smáli jsme se všichni tak nahlas, že ho mu už nebylo rozumět. Vidíš a samozřejmě měl pravdu. Jenom by ta ryba už nešla jíst. Já tam mohl malou slohovku, jenom by to psaní stratilo smysl. Holt jsem barbar a jde mi o náladu a ne vždy nutně o přesné dodržení gramatických pravidel.

Barbar
16. 08. 2007
Dát tip
No tak jo, když mám diskutovat. Myslím si, že má Martinez pravdu jenže: Naše malá stála a povídá: Já chci umejt! Opravdu se nechystala na to, že by začala něco umývat, ale čekala, až ji maminka umeje ručičky. Bál jsem se okamžiku až začne tvrdit - Já chci pomilovat, teda hlavně komu to bude povídat a jak to dopadne. No vidíte, a moje strachy se ukázaly jako liché. Začínám spíš čekat dost netrpělivě na to, až začne tvrdit: Já chci mimino!!!! Nějak léta letí........

martinez
16. 08. 2007
Dát tip
trágo - já prostě furt vidím tu nešťastnicu jak křiví hubu aby si sama políbila vlastní tvář... držím se svých dvou navržených variant - esi mě někdo budete nutit do podobných kejklů jak Barbar, na to si nanděte jinou :o)

Tragédie
16. 08. 2007
Dát tip
já teda také rostu z reklam typu "vychutnej si tvůj sliz", ale zde mám pocit, že autor zrovna zájmeno použil dobře. Ten verš zní divně spíš díky na první poslech nejasnému vztahu mezi subjektem a objektem, máme li už být zpytci větné stavby. navíc ten verš na sebe zcela zbytečně upozorňuje dvěma mezerami, patrně neúmyslně.

martinez
15. 08. 2007
Dát tip
když chceš zlíbat svoji tvář? ten verš mi taky nesedí - živím se výukou jazyků a to jak používají zájméno svůj v češtině mí studenti je docela šílený - málokdo to umí mělo by být "když chceš abych zlíbal tvoji tvář?" nebo "když si chceš nechat zlíbat svoji tvář?" - jinak je to fakt technicky neproveditelný - pardon že rýpu ale fakt sem musela :o)

Vlastina33
15. 08. 2004
Dát tip
Přesně tyto otázky si pokládáme,asi každý z nás!Kde je odpověd,někde v naší fantazii!Pěkné!Vlastina33

sk8ergirl
26. 06. 2004
Dát tip
Proč, proč, proč...možná jen tak...ovšem je to škoda, ale občas to dělám taky, uvědomuju si to, ale nevím proč...:-/

Arien
21. 03. 2004
Dát tip
abys to uhodl a aby... nevím, to nejde vysvětlit:))) tipnu si, s dovolením

Petr_Pan
15. 03. 2004
Dát tip
Protože v dnešní době jsou všichni omezení a dělat opravdu to co chceme jseme tak nějak pozapomněli - škoda. Dobrá myšlenka, jsem rád, že se o podobnáých věcech ještě píše... TIP

Abyss
23. 10. 2003
Dát tip
..no... to je dobry hlavne to prokouknout! :) *

Byl jsem tu. P.H.

Krel
15. 06. 2003
Dát tip
:-))

Honey
01. 05. 2003
Dát tip
proč právě já?:o)

AFRODITA
26. 04. 2003
Dát tip
chci to co nemám, nechci to co mám... tip

Osirie
19. 03. 2003
Dát tip
Pokud to rikala zena, tak se nediv, zeny uz jsou takove, je to pekne a pravdive

Uhhh....perfektní!!!!!:))

Pitrisa
27. 02. 2003
Dát tip
proto!;-]]]

ska
24. 10. 2002
Dát tip
ne v některých znamená ano, pravda, komplikovanost je asi ještě pořád v modě...***

Blaznivkaaa
21. 10. 2002
Dát tip
Jojo realita...*

Kittie
05. 10. 2002
Dát tip
Protože to je život.. .. takže proč si ho vlastně vzájemně komplikujem???

galaxy
25. 09. 2002
Dát tip
No zlíbat ji chce od něj, asi :-) Taky chci pusu :o)*

Barbar
25. 09. 2002
Dát tip
Galaxy- přesně. Líbám Tě! a dík

no nevim,jak bych tu svoji tvář mohla zlíbat..ale věř,že kdyby se mi to povedlo udělala bych to hned:-)))

Severkanova
22. 09. 2002
Dát tip
Proc places, kdyz ti rikam jak moc te miluji? Proc se ptame, kdyz uz vime odpoved? Ach jo, clovek se v tom nekdy nevyzna...

Blíženec
22. 09. 2002
Dát tip
Když cheš zlíbat svoji tvář???? Nemyslím,že by to šlo,ale možná jsem to jen špatně pochopil. :) Jinak je to dobrý a dávam Tip.

Idril
21. 09. 2002
Dát tip
yay!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru