Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co nevidět udeří ruka Páně

22. 09. 2002
7
3
3698
Autor
JiKo

Co nevidět udeří ruka Páně

Podruhé Zemi vytře

 

Tentokrát ale žádná Archa nevypluje
tentokrát Bůh pořádně smete podlahy
rejžákem vydrhne zoraná pole

a hadry z bavlny vycídí louky

linoleum po lesích vytře savem

stejně tak fleky z betonu
aby zničil tu lidskou plíseň...


3 názory

/Markéta/
09. 05. 2009
Dát tip
aasi bysme si to zasloužili ale neviděla bych to tak vyhrocený... narozdíl od nás lidi miluje..

JiKo
09. 11. 2008
Dát tip
To jo ... fatální poéma :) dík

Nevím co máte proti bohům..... až začne vytírat on, tak mu asi také něco vytřu..... Zrak vy trubky.... :-))))

Hm.

Print
23. 09. 2002
Dát tip
*!

Rowenna
23. 09. 2002
Dát tip
Pěkně depresivní čtení po ránu, ale pořád ještě doufám. tip.

Philae
23. 09. 2002
Dát tip
no úderný jen co je pravda! To beru! Možná že by pomohlo kdyby se to trochu zahalilo tajemstvím a nedávat hned vše na talíř. ale proti gustu...

Barbar
22. 09. 2002
Dát tip
No, někdy si myslím, že si o to koledujeme.

Astalavista
22. 09. 2002
Dát tip
Nápad se mi zdá dobrej, realizace horší... ještě než stačíš pořádně rozvinout myšlenku, utneš to poukázáním na lidskou plíseň, což mi zní příliš obyčejně a prvoplánově. Tak mě napadá, aby tě nevytřel někdo jinej:))))) To je vtip ne tip na vytření:)

Voříšek
22. 09. 2002
Dát tip
Tak, tak. A Spolana už té Boží ruce začala pomáhat, a místo Savem začala tu lidskou plíseň čistit kyselinou sírovou a chlórem. Móóc pěkné, takové ze života... Ještě že to máme tak z první ruky od odborníka na slovo vzatého... (Jinak - neber to jako škodolibost - ale nehrozí ti náhodou za ty svinstva, co jste tam v poslední době ve Spolaně napáchali, taky nějaké trestní stíhání?)

Adi
22. 09. 2002
Dát tip
A dalsi pesimista.

Algaranna
22. 09. 2002
Dát tip
osobne bych si nedelala starosti. Kdyz ne pan Buh, tak matka Priroda.

maty
22. 09. 2002
Dát tip
Asi se doničíme sami...tip

Darkman
22. 09. 2002
Dát tip
no jo zase se ten posranej "milostivej" bůh rozhod že milostivej nebude je to prostě svině prolhaná....

Helga
22. 09. 2002
Dát tip
Nechci být hnusná, ale zajímalo by mě, proč stojíš o hlubší kritiku - něco napsat se dá leda tak k obsahu, provedení je celý nemastný, neslaný, prostě jen něco vyplivnutého na papír (teda spíš do stroje). No a k tomu obsahu - ne ze bych nesouhlasila, ale asi bych to místo na Bohu nechala na přírodě. (To není kritika, jen můj osobní názor.) Takze zdravíčko. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru