Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Standartní milostná typu 4

27. 03. 2000
2
0
2323
Autor
Bonhart

Přestože jsem si založil na písmákovi přezdívku pouze proto, abych zde mohl chatovat se svým přítelem Danym, známým to zde básníkem ( alespoň to o sobě tvrdil ) , a sliboval si že, se nebudu pokoušet nic tvořit, jeho dlouhá tvůtčí impotence a moje obrovská chuť složit už zase dálší píseň měpřinutili stvořit toto ..... .... a holt ono to prostě člověku nedá, to zkusit... Takže dálší, stokrát už napsaná, milostná, lehce naivní ..... PS: všem znechuceným se předem omlouvám PPS: je to text písně, takže složitost verše tomu odpovídá

Noc pomalu končí - dívám se na nebe svá těla jsme spojili - já však nevidím do tebe co znamená ten tvůj úsměv - co ten řetízek, čí to byl dar ? pomalu vstávám - dřív než procitneš, půjdu dál - - - - - - - - Pod stromem křehká se choulíš - to raní mráz tě zebe já vím že bych měl už jít - mě však nechce se od tebe sice se vůbec neznáme - jen společných chvilek pár mě však s tebou dobře je - a to je přece dar
supizmus
01. 06. 2005
Dát tip
hm-nezapůsobilo

Petr_Pan
30. 12. 2004
Dát tip
Je to milý - rytmus teda dost všelijakej, ale - není nejpříšernější .. :-)

Camus
20. 11. 2003
Dát tip
pěkný, hlavně druhá sloka

Drago
14. 05. 2003
Dát tip
není to zas tak strašný, jak jsi tvrdil... celkem se mi to líbí. je to prostě takový ze života... 3/5 P.S.: oprav si ranní...

Elyanne
27. 05. 2002
Dát tip
Fascinuje mě, jak někteří lidé dokáží používat tyhle rýmy... No, asi jsem nebyla lepší...

Drakkan
16. 05. 2002
Dát tip
3/5+T jo taky bych rád slyšel tu melodii. Veršíky jinak milé, řekl bych místy jednoduché, nciméně v té jednoduchosti je krása, kterou u těohohle druhu dílek vidím málokdy...tipík...

Silvinka
28. 06. 2000
Dát tip
Nie vždy píšem kritiky, niekedy len dojmy, podľa toho, čo mi dané dielko poskytne. Ale nazvať niekoho blbcom... Hmm... asi nebudeme zdielať vzájomné sympatie Guardian.... Ale v niečom má Guardian pravdu, moja kritika vlastne nebola kritikou a tak Ti napíšem, čo sa mi na tej básničke páčilo... Krehkosť básne je zjavná, Bonharte, páči sa mi, že vidíš lásku ako dar a nevšednosť. Celkom by ma zaujímalo, akú hudbu máš k Tejto básni vymyslenú ;o))).

Guardian
16. 06. 2000
Dát tip
A to jeste nejsem nakazenej jenom trochu nakakanej! Ja jsem to tak nemyslel to ta nalada a prislo mi ze tvoje kritika byla jenom takova znouze ctnost.

Silvinka
24. 05. 2000
Dát tip
Guardian????? Doporučujem si dať studenú sprchu, snáď Ťa tá podivná nákaza prejde.... Prajem krásny deň! :o))))

Guardian
23. 05. 2000
Dát tip
Oh moj boze Silvinka, Bonhart nebol drasnek, ale blbec jeko ty.

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Tak neodcházej!! Hezký a jemný ... ta dnešní mládež:-))

Koprik
02. 04. 2000
Dát tip
Na píseň je to sice krátké, ale jinak je to hezké. Jen bych rada slysela tu melodii.

Silvinka
30. 03. 2000
Dát tip
Bonhart, ty nie si taký tvrďas ako nositeľ tvojej prezývky :o))))

Sarken
29. 03. 2000
Dát tip
me se to nahodou libi

Merle
28. 03. 2000
Dát tip
Dany :-)))))))) dej mu to sežrat Bonhart: až zas někdy zaskočí Eutrerpé, nebo jak se menuje, dám se do toho

Jákob
27. 03. 2000
Dát tip
"svá těla jsme spojili - já však nevidím do tebe " moc povedený obrat

sousoší
27. 03. 2000
Dát tip
na píseň je to docela krátké a spojovat se s neznámou? známé to v této době riziko. a pravdu díš složitost verše je,, složitá" a krkolomná.

Merle
27. 03. 2000
Dát tip
no, na první pokus tvůrčího vzepjetí básnického ducha to není špatný... a hlavně se mi moc líbí ten název :-))))) hele můžu ho taky někdy (obmeněnej) použít?

Bonhart
27. 03. 2000
Dát tip
Merle: Mě se neptej, není můj -:))))) - ( jasně že můžeš)

Dany
27. 03. 2000
Dát tip
Příteli Bonharte ..... nesmírně tě ctím ..... i tvé verše zdají se býti ze srdce plynoucími a to je každopádně předobré ..... leč tvá odvěká touha vrhati mou osobu ostrými, nepravdivými a odsouzení hodnými narážkami do zlého světla mne rozesmutňuje ..... vždyť já vždy jen to nejlepší s tebou zamýšlel a konal dle nepsané smlouvy nejpřátelštější ..... a ty ..... věda, že jsem příslovečně skromný a neprůbojný ...... snažíš se mne zde, před lidmi, jichž si tak neposatelně vážím, pošpinit mne ..... ...... cítím se poskvrněn nesmazatelnou nesmazatelností ..... snad stydět se mám za slova, jež nikdy jsem nevyslovil? ...... lidé mi zde tak přemilí odvrátí se nyní určitě ode mne s vírou, že jsem arogantní bytostí nehodnou pozornosti a já nebudu již moci přijímat jejich hladká slova ..... ...... inu jsem rozhořčen ..... leč musím přiznat, že mne rozhodně předčíš v lecčems příteli a věz, že klady tobě vlastní dále budu zdůrazňovati a brániti před světem možná někdy nepřejícím ..... ..... žij v pokoji Bonharte ..... a ..... někdy si zatančíme ..... hudbo hraj .....

AZALIN
27. 03. 2000
Dát tip
Hmmmm...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru