Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvanáctá desítka

26. 09. 2002
2
0
1322
Autor
Muawijhe

Citáty známé i neznámé od známých i neznámých.

Frank Herbert:

 

Hlava poručí tělu a tělo poslechne. Hlava poručí sobě a narzí na odpor.

Přežití je schopnost plavat v neznámých vodách.

Často se stává, že rozhněvaný člověk zuřivě popírá to, co mu říká jeho vnitřní já.

Za vítězství se platí zármutkem.

 

John Windham:

 

Spoléhat na druhé je vždy ponižující, ale nemít nikoho na něhož byste se mohli spolehnout, je ještě horší.

Inteligence není bohužel jedinou silou, která uvádí lidská kolečka do pohybu.

Ve společnosti, kde každý musí tvrdě pracovat pro vlastní obživu, na přemýšlení moc času nezbývá, poznání stagnuje a lidé s ním. Většinu myšlení musí totiž vykonávat lidé, kteří nejsou přímo produktivní - lidé, kteří zdánlivě žijí takřka výhradně z mozolů těch druhých, ale ve skutečnosti znamenají dlouhodobou investici.

Pamatuj si, že když něco tvrdí spousta lidí, není to ještě důkaz, že to je pravda.

Podstatou života je žít, základem je změna, změna znamená vývoj a my jsme jeho součástí. Nepřítelem člověka je neměnnost, je protipólem změny, a je naším nesmiřitelným nepřítelem.

Poté co vyloučíte nemožné, pak to, co vám zbude, ať je to sebenepravděpodobnější, musí být pravda.


g_morr
23. 06. 2003
Dát tip
nepíše se ten wyndham jinak? ehm?

g_morr
23. 06. 2003
Dát tip
mimochodom, proč je totok desítka?

Ruth
11. 12. 2002
Dát tip
to je úryvek ze Dne Triffidů? jo?

Algaranna
29. 09. 2002
Dát tip
:-)

Whelp
27. 09. 2002
Dát tip
Jo jo, Herbertovu Dunu jsem taky čet.:o)

StvN
26. 09. 2002
Dát tip
Tak tak.

clovrdik
26. 09. 2002
Dát tip
:-)

Krel
26. 09. 2002
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru