Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rodná

30. 09. 2002
7
0
1524
Autor
unseen

Doufám, že se Karel Kryl moc neobrací či nepřesýpá....



Šeptáme před spaním

modlitby zatracenců,

den končí svítáním,

peřiny máme z věnců,

postele z mramoru -

tak skončí ten, kdo vyjde

úplně nahoru

v potravní pyramidě.



Lásko, zamkni se do pokoje,

lásko, se smrtí za závojem

teď se miluji,

když noci se krátí.

Lásko, pouze hlad ve mně víří,

lásko, venuše netopýří

mne obklopují

a jednou se vrátím...



Mluvíme bez dechu,

studené máme dlaně,

krev skýtá útěchu,

jdem za ní odhodlaně;

kdo nás dřív miloval,

stane se naší stravou,

bůh nám nezachoval

duši a víru pravou.



Lásko.....

Pája
03. 10. 2002
Dát tip
*

unseen
02. 10. 2002
Dát tip
Merle, blbjenok, vy se mi snad nočněmůříte :o)))))) A nikomu nic zpívat nebudu! :o)))))

Merle
02. 10. 2002
Dát tip
uns: nééé, to my dva se necháme ukolébávat jenčiným zpěvem... jenka: piš dál!

hermit
01. 10. 2002
Dát tip
*

Armand
30. 09. 2002
Dát tip
*****

Armand
30. 09. 2002
Dát tip
"bůh nám nezachoval duši a víru pravou." ..většině ne, ale ne všem ...

Merle
30. 09. 2002
Dát tip
když odhládnu od nerytmické písňovosti - první sloka je very gut, ale zbytek, zvlášť konec, nic moc.

blbjenka
30. 09. 2002
Dát tip
já bejt božským Karlem, taxe ani nehnu... chci říct, nevim co se merlemu nelí, mě se to lí celý a to jsem velkej krylofil :) akorát poslední dvojverší první sloky mi to tý plísničky nende a nende... "vpoóótra --- vní pyramidě..." no uznej... jax to tam nacpal ty? s posledním dvojverším druhý sloky si taky nejsem moc jistá... když ti pošlu číslo, zazpíváš mi to do telefonu? :o)) merle: dej si něco k jídlu a třeba odhládneš :o))

Merle
30. 09. 2002
Dát tip
jenka: vidíš a mě zase sedí co tobě ne, naopak to považuju za nejlepší moment :) ale možná to bude tím, že božské Karly nemusím. když já právě většinou pojídám unseenovy melodické poezie... tá á já schválná :)

blbjenka
30. 09. 2002
Dát tip
no jo, když já to ale neberu jako básničku, ale jako alternativní text k Pár zbytkům pro krysy. myslím, že to tak ansýn myslel, jestli né, tak to se tu teda úplně zfauxpasizuju :) znáš tu plísničku? jestli ne, pošli mi číslo, já ti to zazpívám do telefonu :o))

Merle
30. 09. 2002
Dát tip
jenka: znám, proto jsem psal - když odhlénu od... zatímco tobě na tom nechává Karel pozitivní stín, já to prostě hodnotím jako samo o sobě. ale rád se nechám přesvědčit tvým zpěvem ;)

blbjenka
30. 09. 2002
Dát tip
no jo, na mě furt někdo nechává ňáký stíny :) pak jsem z toho celá ovlivněná a pišu blbiny. ciao

Cyndi
30. 09. 2002
Dát tip
***

Lyryk
30. 09. 2002
Dát tip
.-)

skromna
30. 09. 2002
Dát tip
*g*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru