Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den BLBEC

30. 09. 2002
0
0
697
Autor
Kyle_Simmons

Kazdy si ho prozil. Ten svuj den blbec...

JE streda vecer. Jdu domu po tezkem dni  praci. Tak si probiram cestou domu, co vsechno se vlastne dneska prihodilo. Nejdriv jsem se pohadal se sekretarkou, pak jsem prisel na sefuv "trik s pokladnou" a nakonec jsem skoncil bez prace. Ani nevim jak jsem se najednou octnul prede dvermi domu. Vytahuji klice a jdu dal. Zastavim se u schranky a vybiram z ni postu a postupuju k vytahu. Otevru dvere a nastoupim. Pritom ocima preletnu napis Pro ctyri osoby.  Zmacknu tlacitko a vytah se rozjede do pateho patra. Ani poradne nejsem v prvnim a slysim ranu. Leknu se a koukam, na sklo. Vidim, jak se ke me priblizuje maly predmet. Co to muze byt? Ptam se sam sebe. Zaryl se do skla. Dal si uz nevzpominam, protoze jsem upadl do soku. Zbytek vim jen z vypraveni . Policicste nasli nabojnici raze 3 mm. Policie se me vyptavala: "Mate nejake nepratele?" " Nekoho, kdo by vas chtel zabit?" "O nikom nevim" znela ma odpoved.
pripada mi to bez kopnce. btw, koukni se na my dilka-jedno se jmenuje stejne:o)

Čolito
05. 10. 2002
Dát tip
den blbec je výstižný

a dál?

Mpj
30. 09. 2002
Dát tip
Ehhh! ... tak tomu teda říkám den!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru