Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

momentální indispozice

29. 03. 2000
0
0
1026
Autor
Saša

sorry, já vím, že zase bude líp aneb nezoufejme, bude hůř .... :c(((

Vítám tě lásko, vypadáš krásně leč nenapadaj mě žádný básně chtěl bych mít radost a štěstí ti dát dneska však lepší bude jít spát splín padá na duši (moc se to nesluší) smutek se vtírá v mysl jak krém na srdce na rozum vezměme fén samota objímá, tiskne mé tělo co by se jinak zachvívat chtělo jedna dlaň druhou tiše míjí myšlenka s pocity líně se svíjí bytost co souznění daruje tiše chybí tu náhle ač z cizí je říše … kdokoli cokoli jen tak ti dává bývá to obvykle výpomoc drahá že jeden dře a ničí se rázem smetánka jinýmu nespadne na zem a když tě vyždímaj jak hadr starej překročí přes tebe zas někdo "mladej" nos mezi očima věřit jim nesmíš pokud tak učiníš, klidně už nespíš ... splín padl na duši... hořkost prý nikomu nesluší ... život je celý jak planej blín… svět zdá se černej jak tmavej stín ...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru