Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2

02. 10. 2002
2
0
523
Autor
Hellmaster

Nad hlavou mi putuje ocelově šedá obloha, ze které se snáší ledově pichlavé dešťové kapky. Atmosféra této chvíle se matně zarývá do podvědomí všech lidí, kteří si přejí, aby už byl všemu konec. Zvuk vody, dopadající na střechy domů a do korun stromů, jen dokresluje mlhavě potemnělou scenérii mého okolí. Kapky se snaží udržet na všem, co jim přijde do cesty a jen líně se valí k zemi, kam dopadají s mlaskavým plesknutím. Vzduch je nasycen lepkavou vlhkostí, zkaženou klesajícím smogem. Na kalužích se tvoří lehké vlnky od ostrých kapiček špinavé vody, které rozrývají jejich hladinu. U země se začíná líně válet mlha a i přes tmavé nebe je vidět, že slunce se pomalu blíží k horizontu, sbíhajícímu se v tlusté lince s oblohou. Jak vše okolo mne pomalu upadá do temnoty, přestávám vidět i padající kapky kyselého deště a začínám vnímat pouze studenou vodu, jak mi šimravě stéká po obličeji...
Stmívá se a prší...
Zbytečná zdlouhavost?

zajimavy,fuckt ze jo...ale clovek na ctenii tebe proste musi mit naladu:o) a protoze ji ted mam, mas muj t*

Notreal
13. 10. 2002
Dát tip
ano, myslím že ano *

Algaranna
04. 10. 2002
Dát tip
nee:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru