Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A pak budeme zticha

03. 10. 2002
10
0
2655
Autor
Katerina


horák
20. 11. 2002
Dát tip
Jenže ty píšeš samé básničky a těm je já se snažím vyhnout. Za ten rok na Písmáku se občas bojím přesycení, snad alergie.

Katerina
20. 11. 2002
Dát tip
Horaku, jaky basnicky? Pred rokem nebo tak nejak jsem napsala tech par basnicek co mam tady, ciste jenom z recese, protoze to vubec neumim... jestli neco pisu, tak jedine prozu, prozu a prozu, basnicky me vetsinou nebavi ani cist, nerozumim jim a vubec... Vrele ti doporucuji se podivat na moje doporucena dila...!

horák
20. 11. 2002
Dát tip
Aha, tak ja doporučená díla vždycky přeskočím, protože se nechci nechat ovlivnit. Budu tě muset prozkoumat hlouběji. Ale přiznám se, že včera jsem vyměkl a sám vybral svých pár děl a označil je jako doporučená. Přece jen je toho tam už nějak moc a myslím si, že hold jsou lepší a horší věci.

horák
19. 11. 2002
Dát tip
Pěkný téma. Nevím, snad neurazím - chtělo by trochu úsporněji zpracovat. chvílemi mi to přišlo, že je tam moc slov. Přesto tip, protože chci, abys psala víc.

Katerina
19. 11. 2002
Dát tip
horaku, pisu tolik, ze to nemuze byt zdrave.... ale mam s vama slitovani, tak to mam zatim vsechno na hard disku ;-)) S tou uspornosti mas pravdu, druha verze bude kratsi.......

BadAngel
05. 11. 2002
Dát tip
katerino, Tebe je radost číst pozorně :)

hurvinek
04. 11. 2002
Dát tip
katerino, mozna je to trosicku kycovite, me to tak moc neprijde, za to ten smutek ä ztrata z toho skutecne cisi..... jasny tip *

Katerina
03. 11. 2002
Dát tip
Bad Angel: Taky se mi to tam moc nelíbí, na konečné verzi to bude chtít ještě hodně zapracovat. Ale já se k tomu prokoušu...!! Díky, mám ráda, když mě lidi čtou pozorně ;-))

BadAngel
31. 10. 2002
Dát tip
ten začátek je hroznej... "...cítila jsem jeho smutek, strašnou ztrátu a lítost." Zní to fakt kýčovitě :) btw. jinak celkem dobrý ;)

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Hm. Klub a avi

Blaznivkaaa
21. 10. 2002
Dát tip
Líbí!*

hezký......

Katerina
05. 10. 2002
Dát tip
Diky vam vsem!! :-)) Opravdu se tomu nic neda vytknout??? No tak, nestydte se.. :-))

Schwalbe
04. 10. 2002
Dát tip
t*

Algaranna
04. 10. 2002
Dát tip
***

dobry... t;-)

Jinny
03. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je dobrý, hodně dobrý. Já osobně bych ten nápad ještě rozvedla, ale i tak... pěkně napsaný. TIP

Kittie
03. 10. 2002
Dát tip
no sakra....!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru