Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Najáda

Výběr: Merle, Print
29. 03. 2000
21
0
2490
Autor
Sarken

tohle není malá mořská víla!

Jsi bleskem v černém moři tyrkysově zářícím tvé tělo touhou hoří k srázům bíle pěnícím Jsi vtělení písně racků jsi hudba v čiré podobě nepoznalas nikdy lásku žilas v drahé chudobě bez citů Jsi vůně hvězdných nadějí z hlubin moře povstala jsi však s rosou ranních krůpějí rozplyneš se v rudé řasy Jen tanči Najádo spletená z krajek vln jen tanči noční touho holubí nežli tě ráno zahubí Jsi stříbro něhy delfínů tvé vlasy měsíc hladí smíchem laskáš hladinu však jitro loutnu ladí A noc je tak krátká… Jsi perla vodní říše a chtělas prostě žít proto smrt se plíží tiše jen ještě chvilku tady můžeš být Jsi náhle bílá úzkostí úsvit konce začíná vzlykáš marnou hořkostí a hrůza spáry zatíná do tvého srdce Už není cesty zpět A slunce vyšlo. Snad se mi jen zdálo, že jedna z mnoha vln měla na okamžik barvu krve.
Nicollette
11. 04. 2005
Dát tip
to je tanec - krásný *

ravi
18. 05. 2002
Dát tip
jak umírají najády ? a jak my ? a jak žít ? ~ * ~

Janis
23. 04. 2001
Dát tip
S*A*R*K*E*N*.... :)

fox
25. 10. 2000
Dát tip
not bad

Medved
08. 10. 2000
Dát tip
Krásné... tip

šroubek
06. 10. 2000
Dát tip
začátek se mi zdál skoro fádní, ale pak se to úžasně rozjelo

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Jestli takhle píšeš v sedmnácti, tak jak budeš psát.............. no to je jedno, říct, že jsem plný dojmů a hluboké úcty zní pateticky, ale.... je to tak....

Prokletí
17. 08. 2000
Dát tip
*Najáda: Noc je tak krátká...a každé svítání nosí v sobě něco ze zrození i ze smrti...oprav du zatím Tvá nejlepší...víšco za to...

Kangi
13. 06. 2000
Dát tip
toto už není báseň uměním se snad člověk dokáže postavit na roveň bohů ty je však o několik hlav převyšuješ !

Sly
24. 04. 2000
Dát tip
já já já... já fakt nevím... je to... víš... já fakt nevím.... nevím, co napsat... ale snad jen fíííííííííí... je to úžasný... při čtení se ve mně něco hýbalo... lépe řečeno svrbilo... fíííííííííí... síla...

JenJá
18. 04. 2000
Dát tip
jen to moře mi chybělo když jsem dočetl, krásný.... jo, ještě tip.

Zbornik
04. 04. 2000
Dát tip
Dost dobrý, do té basničky bylo vpleteno spousta větru, vody ... zkrátka krásný !

AZALIN
01. 04. 2000
Dát tip
*** MAGIC *** Jo, tohleto je zase stará dobrá Sarkenka.. vlastně ještě lepší! Dostalas mě!! :-))))

clovrdik
31. 03. 2000
Dát tip
fakt to není malá mořská víla ? ani ta nejmenší ? :-)) dost dobrý, líbilo se mi to, a navíc je to poslední písmáččí dojem z tohodle týdne, protože pádim domů :-)

Hackman
30. 03. 2000
Dát tip
děkuji, byl jsem zase mezi delfíny a cítím se jako člověk

snoopy
30. 03. 2000
Dát tip
N.Ez dálo.. ale v duchu djPesovy agitace pokus o krytyku: co mě skutečně zaujalo jakožto záblesk čehosi je verš "však jitro loutnu ladí" to ovšem nemění nic na tom, že jsem si poslušně prožil všechny ty rozbouřené obrazy, slané před svítáním..

sousoší
30. 03. 2000
Dát tip
možná je to hudbou která hrála k tvé básni, ale měla jsem opravdu husí kůži a tu mám u básní malokdy, je to výborné, není tam nic co by tam být nemělo. tip.

Merle
30. 03. 2000
Dát tip
tohle je DOKONALÝ!!!! a jeden tip je málo... řekl bych že je to zatím to nejlepší, co jsi napsala

Miroslawek
30. 03. 2000
Dát tip
viz Merel Frištenský - ZbDť ;o)))))))))) Ale když to srovnám s výletem na Kokořín...hmmm, tak radši tohle moře s najádama.

Laďa
30. 03. 2000
Dát tip
No ja ti asi taky...

Jákob
30. 03. 2000
Dát tip
ne opravdu není :o)

PS
30. 03. 2000
Dát tip
tak tak... Jestli si vzpomenu, tak od tohohle člověka si chci přečíst víc...

Tynic
30. 03. 2000
Dát tip
Ještě že tam byl ten prolog, jinak bych měl pocit, že tu už něco takového bylo ;o) Krásně Ti to básní...a souhlasím s Merlem, že to s Tebou jde od 5 k 10...jen tak dále !

Rivka
29. 03. 2000
Dát tip
S*A*R*K*E*N... B.Ez dechu... Snad se mi jen zdálo...

Print
29. 03. 2000
Dát tip
S*A*R*K*E*N*... Snad se mi jen zdálo... Stálo to za to! Tip - to je skoro blbý...ale...když se to tady nosí...:-)))

Stepca
29. 03. 2000
Dát tip
Mě dostalo...stříbro něhy delfínů.....,ale je tam toho víííc!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru