Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autobus číslo 12

07. 10. 2002
8
0
1960
Autor
Kytička

Reportáž

 

Autobus číslo 12

 

Je čtvrtek, 16,45 hod.

 

Kupodivu není v autobuse ani příliš lidí. Ale jejich tváře….

 

Ten pán ve světlé hnědé bundě s krátkým fousem se tváří značně utrápeně…, o čem asi přemýšlí? Že by zase nebyly prémie? Živit pět hladových krků není snadné…

 

Paní v bílé blůzce (která jen tak tak doběhla, aby stihla autobus) si rozkročmo sedla uprostřed sedačky a u sebe dvě ohromné tašky… Asi už nákup na víkend.

 

Slečna, která stála uprostřed autobusu, měla plavé  vlasy, které se jí jemně pohybovaly ve větru, nepřítomný pohled a něžný úsměv…. Jak ta láska je krásná. Bylo to z ní cítit.

 

Slečna po mé levici držela rozverně mobil a posílala smsky - jednu za druhou. Vypadala spokojeně a láska? Tak na ni teprv někde čeká…

 

Vepředu dva malí kluci (no zas tak malý ne, za chvíli mě určitě přerostou J ), v rukách hokejky a v hlavě plno zážitků… a starosti? I oni je znají, co ta čtyřka z matematiky? A nemluvím o té poznámce za nedochvilnost. A roztržená bunda… - maminka ji určitě zašije. Ach kluci …

 

Vpravo ode mě jeden pán začtený do deníku MF Dnes, zjišťuje co se děje a přece mu to přijde všechno stejné …

 

A já? Jak vypadám já. Vlastně nevypadám o nic lépe než ostatní. Sedím vpravo u okýnka, nepřítomný pohled avšak spíš zničený. A v hlavě se mi promítaly věci, které během dne proběhly a které mě ještě čekají…

 

Řeknu vám, nepřejte si vidět můj výraz, když jedu utahaná z práce autobusem… J

 

 

PS: A jak se tváříte Vy? Když zrovna nemáte příhodnou dušičku, která by Vás cestou rozveselovala?
kocourek
28. 10. 2003
Dát tip
Já se při jízdě autobusem tvářím vždy oduševněle až svatě. je to prostě ve mně a musí to někde ven!

kocourek
28. 10. 2003
Dát tip
A zapomněl jsem dát tip!

Yfča
18. 03. 2003
Dát tip
:o)*

Kytička
18. 03. 2003
Dát tip
Di: To je mi moc líto Di, s touhle stránkou jsem se ještě nesetkala.... Yvča: Díky smíšku .-)

Krel
03. 01. 2003
Dát tip
no jsem na tom asdi jako Diana ale já ji zatím uhlídal:-)))

Kalima
12. 11. 2002
Dát tip
Hvězdička a jeden típek. Jeden týpek.

Kytička
12. 11. 2002
Dát tip
Děkují :-)

Diana
12. 10. 2002
Dát tip
pokud jde o mne, tak se ostražitě rozhlížím a dávám si pozor na peněženku - už mi ji zase ukradli.

jak se tvářím ?......to záleží na počasí...když je o co stát......dívám se na slunce......na déšť.....na hvězdy.....a jinak ? usmívám se.....protože tam někde je moje hvězda co NIKDY nezachází...a já ji mám před sebou.....budu celý život...

Kytička
09. 10. 2002
Dát tip
večernice: kují :)

beruška2
09. 10. 2002
Dát tip
prima-zajímalo by mě co by jsi napsala o mě,kdybych tam s tebou jela taky :-)

Bacil
08. 10. 2002
Dát tip
Musím se přiznat, že mě to nechytlo... nevím, nepřijde mi nic zvláštního na tom, že v autobusech jezdí lidi z práce a ze školy. A taky mi trochu vadí takové to prvoplánové onálepkování každého človíčka... co když to ti človíčci ve skutečnosti prožívají úplně jinak, složitěji, co když ti kluci jsou jedničkáři a mají starost třeba o nějaký model letadýlka, do když ta slečna... já nevím - vytváříme si apriorní představy, a od těch bývá jen kousek k předsudkům - a to mě děsí... já vím, že už je to z mé strany čirá spekulace, ale... zkrátka téhle věcičce tip nedám...

večernice
08. 10. 2002
Dát tip
kyticko, tohle se ti povedlo :)

Rowenna
07. 10. 2002
Dát tip
Hezky se koukáš okolo sebe. tip.

Toxman
07. 10. 2002
Dát tip
No není to špatné... taky bych se v autobuse někdy nejraději neviděl. :o))*

horák
07. 10. 2002
Dát tip
Hezké cvičeníčko, ale asi bych to chtěl hlubší.

breta
07. 10. 2002
Dát tip
Mám pocit, jako bych v tom autobuse taky byl - všechny je vidím :o)) ***

Witch
07. 10. 2002
Dát tip
je nechutný, že po celym světě na všech místech jezdí jeden jedinej a ten samej autobus se stejnýma lidma... a ten výraz... no ... jsme na tom asi všichni stejně :o))

Happy
07. 10. 2002
Dát tip
... a všichni asi mají na mobilu stejnou melodii, protože ať zazvoní co zazvoní, od Boba a Bobka po Mozartovou čtyřicátou, sáhnem po mobilu jako jeden muž.. či žena. (nebo opice :o))

Albireo
07. 10. 2002
Dát tip
Jé, Kytí, Ty jsi i prozaička? A jde Ti to.

Jeanne
07. 10. 2002
Dát tip
pěkný pohled i na tak obyčejné věci..umíííš T

Nuitík
07. 10. 2002
Dát tip
hezký pozorování :o) i když poslední dvě věty tam být nemusily, líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru