Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chameleon opět změnil svoji barvu

07. 10. 2002
1
0
1112
Autor
Noise

Tak teda nevím ... pokouším se o ... nu, jak bych to jen řekla ... někdo mi někde povídal, že se napíše básnička takto . \"roztříháš novinový článek a pak ho jen tak poskládáš ... no, tak jsem to udělala a koukejte, co mi z toho vyšlo!!! Hm, asi mi nejde ani tohle primitivní básničko skládání!!

Okradení zmizeli u vyšetřovatele

turistům z parkoviště koš

na skále s octávií korun

piknik za milio´n půl

s jídlem i německým kávou

v Malé Jablonecku museli hradit!


hermit
03. 11. 2002
Dát tip
:-))

Noise
03. 11. 2002
Dát tip
:o)))

Noise
09. 10. 2002
Dát tip
Mea : Aha, tak takhle to je ...

Leata
09. 10. 2002
Dát tip
che ché, takhle nějak mluví jeden náš professeur :oD

Mea
08. 10. 2002
Dát tip
jojo juju baba dede dada :o)

Nuitík
07. 10. 2002
Dát tip
o tom sem taky slyšela! v Blesku sem to četla někomu přes rameno a to se nemá a to se mi vymstilo a to si budu pro příště pamatovat a to je teda ...to! tento jako víš co, vidˇ? Chovala se zhůůůůvěřile...spánku se brání už noc páátou....a ze zdi na mě tupě zírá po trezoru černá díra!!! A František přece nemůže takhle smrdět, zas si tu zprávu pomotala... zeptej se na to svýho makaráda: Tristana Tzarů, on Ti řekne, jak to bylo doopravdy, von je z tej naší familie beztak nejchytřejší, to neni takovej blllllb jako my sme... atˇ žije(m) !!! alooooha Ti, pani a dám to do klubu :o) tip Ti dám doma....na jednu banku, maj tam kolem tedˇkoncu už docela slušný prašule!!! hola hola, Lola Lola! :o)

Notreal
07. 10. 2002
Dát tip
tohle je dost dobrý !*

Noise
07. 10. 2002
Dát tip
Děhel, grase, dˇochne mi sem! Odk ám ty tvoje vyzprá tíčs !! To umí snad jen náš strýcu Pepa! Tímto ho mívazdr do Práglu! dkjěuu az apti !

Notreal
07. 10. 2002
Dát tip
k.o. :-)

Noise
07. 10. 2002
Dát tip
Tak to je fájn ... já tomu sice vůbec nerozumím ,ale .. :o))) Kujííí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru