Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh mladé dívky...

08. 10. 2002
1
0
1433
Autor
LH

Vím, že tyto řádky nejsou až zas tak správně z hlediska literárního, ale zkuste prosím pochopit, že o to mi tentokrát nešlo... díky

Byli jsme mladí a víru jsme neměli,
tím se to stalo, že jsme tak chybili.

 

Už skoro měsíc čekali jsme dítě,
v tom mojem malým, potemělým bytě.

 

Po škole jsme ještě neměli,
tak jsme dítě prostě zabili.

 

Když utekly nějaký roky,
chtěli jsme mít svatbu taky.

 

Jednou říkám mužíčku,
chtěla bych mít holčičku.

 

No tak jsme to zkusili,
k doktoru jsme musili.

 

Děťátko prý nemohu už mít,

teď s tím musím naučit se žit.

 

Proto radím vám teď všem,

nechvátejte se sexem!


Naja
06. 05. 2003
Dát tip
viz. jirik...

Mawenzi
26. 01. 2003
Dát tip
mě se to líbí, je to drsna a smutna skutecnost, v normalnim svete neexistuje stesti, jen bolest...

ofčátko
17. 01. 2003
Dát tip
alibismus :op

LH
17. 01. 2003
Dát tip
Ani Ti nevím, né že by to bylo z mé hlavinky, ale zkrátka se to tak u nás (na Vysočině) řiká :o)

j_i_r_i_k
16. 01. 2003
Dát tip
No, z tohohle by byl dobrej song... Jo, už slyším to úžasný sólo za druhou slokou, krásný nájezd přímo z konce sloky, tón hlasu zvolna přechází v kytaru, ta po chvíli ustupuje do pozadí udržujíce rytmus, aby dala šanci saxofonu... Eh, jsem se nechal nějak unést, ale prostě mi to nějak přišlo, asi že je tak brzo... No, jinak... Eh... Asi nic...

LH
16. 01. 2003
Dát tip
...zrovna nedávno jsem přemýšlela nad tím, jak mě mrzí, že neumím hrát na žádný hudební nástroj. Nějak poslední dobou nevím, jak ze sebe dostat to, co tam je... Ty mé verše - už to nějak není ono. Krom toho si myslím, že hudbou se dá mnohdy vyjádřit víc než slovy, jenže na kytaru ani saxofon ( jak jsem řekla ) hrát neumím a krom toho mám nejraději klavír... :o)

j_i_r_i_k
16. 01. 2003
Dát tip
No, tak nepřemýšlej a něco s tím udělej, ono když máš blbou náladu, vůbec není špatné hrábnout do strun a dát si blues... Ale chceš-li se ventilovat, je tolik způsobů - vezmi bílý papír a popiš ho slovy, nemusí to dávat smysl, vyběhni ven a běž a směj se nebo plač, vítr oboje smaže, jdi po ulici a pogratuluj prvnímu člověku, na nějž narazíš, k tomu, že Tě potkal... Prostě udělej něco bláznivého, děláš to pro sebe, ne pro jiné, proto klidně piš verše a pak je třeba spal a sleduj, jak krásně hoří a s nimi i Tvé hoře... No, zas se nechávám nějak unést... Nebo napiš nějakou šílenou kritiku, to taky dělá své :)... Jo a klavír je úžasný, vydržel bych ho poslouchat hodiny, leč k tomu textu nahoře fakt ne e, to chce elektrickou kytaru a ságo a decentní bubny s výraznými náběhy... Krásný den/večer/noc/...

ofčátko
16. 01. 2003
Dát tip
hm... a jak vznikl tvar "mojem"??

Skalis
28. 11. 2002
Dát tip
Narvah...mozna zbytecny pokus o vtip, ktery tu nema, co delat! Po literarni strance opravdu nicmoc...ale poezie je hlavne o PRAVDE!!! a te je tady az neprijemne moc!!!!!! A obcas lidi potrebujou neco rict. Ne nekomu, ale rict, napsat....

LH
10. 10. 2002
Dát tip
Helze: Víš, jaké je procento otěhotnění při užívání antikoncepce??? Možná by sis to měla zjistit... a pozor si můžeš dávat jaký chceš - některé věci zkrátka neovlivníš!!!

LH
10. 10. 2002
Dát tip
Helze: Víš jaké je procento otěhotnění při užívání antikoncepce? Mpžná by sis to měla zjistit. Pozor si můžeš dávat jaký chceš, jenže některé věci zkrátka neovlivníš...

Helga
08. 10. 2002
Dát tip
Pravda, po literární stránce nic moc... Jinak prostě příběh ze života. A není třeba nechvátat se sexem, jen je třeba umět si dát pozor... Toť tak asi vše.

Narvah
08. 10. 2002
Dát tip
Moje kritika nebude hluboka, stejne jako tvoje dilo. Rym prosty, cilem je nejspis ponaucit ctenare. Je to nuda. Kdyby jsi rozvedla, jak jste ho zabili, ze jste ho treba rozrezali na kusy a pak snedli, bylo by to zajimavejsi.

Kytička
08. 10. 2002
Dát tip
ze života.... *

škraboška
08. 10. 2002
Dát tip
:(

Shammann
08. 10. 2002
Dát tip
Narvah rozhodně narvah krev a tak a vůbec to je cynismus a mám ho rád, i když na tomhle díle by se dalo ještě hodně brousit, lámat a sekat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru