Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oznámení

08. 10. 2002
1
0
1254
Autor
Petříček

Už jsem Vám to říkal ????????

" B U D U     S E     Ž E N I T "

 

 

 

 

 

 

 

Jestli si mě ty moje holky  vezmou :-)))


Petříček
26. 10. 2002
Dát tip
Téédáá, Vás tu je.........tož teda dígy fšeckým.....nooo ale popořádku : Kytička: jsou jen dvě, ale jedna hezčejší než druhá .............:o)) Jana, Aki, Paranoikus :.........................................díg........:o))) Stan u Vlašimi : Ty wole v zimě ????.................................:o))) Aknel: ................................................................dig.........:o))) Josef Tupý : sorry, tomu nefršténuju .................................. :o))) paranormalitiky, Krel : klídek ............................................:o)))

hodně štěští ... aši ho budeš potšebovat...

Krel
12. 10. 2002
Dát tip
chm:-)

a budete mít svatbu ve stanu?

Aknel
11. 10. 2002
Dát tip
sice nejsem ve vobrázku, ale to nic, s gratulací a strdečným přáním krásného soužití vespolek snad přispěchat možu, no ne? :c)

JosefTupý
11. 10. 2002
Dát tip
tak jo, Miroslave Petříčku;o)

Paranoicus
10. 10. 2002
Dát tip
Máš skoro nejvyšší čas, chlape!

Danny
10. 10. 2002
Dát tip
...řekla mi: "ožeň se!" ... tak jsem se ohnal...

Danny: o))))))))))

Petříček
10. 10. 2002
Dát tip
Marco: dig...................................................................:o) Paranoicus : vyplatilo se nespěchat. Mám ta nejkrásnější holky na světě ...............................................wow.................:o)))) Danny: ........................................................................:o)))

Kytička
10. 10. 2002
Dát tip
wow: Tak není nad to mít holek víc :o))). Hodně štěstí Petříčkůůů *

Aki
10. 10. 2002
Dát tip
jste blázni... ale i blázni mívaj občas štěstí... :o) přeju vám, ať ho máte tolik, kolik unesete... :o)

Paranoicus
10. 10. 2002
Dát tip
Ale to já mám taky, ty nejkrásnější holky, se spěcháním to nějak nesouvisí ... <smajlikh/>.

skromna
09. 10. 2002
Dát tip
gratulík :-))

gd
09. 10. 2002
Dát tip
Upřímnou soustrast všem zainteresovaným.

papouch
09. 10. 2002
Dát tip
no a mně nezbejvá, než se pokusit ti to rozmluvit... :-))

Kastel
09. 10. 2002
Dát tip
jen se ožeň - čím víc ženskejch bude pod čepcem tim větší šance, že já do toho nespadnu :o) gratuluju :o)

Cyndi
09. 10. 2002
Dát tip
checht Kastel :))) jinak véliká gratulačka... každýmu podle jeho zásluh, tak proč ne :))))

Petříček
09. 10. 2002
Dát tip
Papouch, Kastel : dětesebodnout..... ..................:o))) Sákryš sem nějakej slušnej !!!!!!! Fšem gratulantům, zlomyslné nevyjímaje .......dig .............:o)))

galaxy
09. 10. 2002
Dát tip
:o)))***

Marco
09. 10. 2002
Dát tip
:--- ...tak slona pro štěstí... °°

Á, tak to mi nezbývá než gratulovat!!! :o))) Jestli si tě teda ty tvoje holky vezmou - ale já věřím, že jo! :o)

Tak do toho šlápněte... no. :o)

hele, můj táta je taky energetik. tak upřímnou soustrast, když si tě vezmou.

Wopi
08. 10. 2002
Dát tip
jé, ten vypadá jako já za mlada :)

v kolika ses přestal holit?

Wopi
08. 10. 2002
Dát tip
hned po narození

Petříček
08. 10. 2002
Dát tip
Monty :poudaly, že joooooooo !!!! Srdečné díky ............................................:o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru