Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mimodnes

11. 10. 2002
8
0
1602
Autor
reya

obraz z meditácie

fialový plášť
oblačným vírom mimodnes
ma odnes

tam, kde spojené ruky máme
nehľadáme
vlasy prerastajú trávou
sprevadzame oblaky smiechom

kým sa
       zas
             
nenajdeme

clovrdik
01. 12. 2003
Dát tip
pěkná pocitovka, řekl bych :-) TIP za to

Bix
26. 10. 2002
Dát tip
Miroslawek: ten verš je správne - akurát slovosled je prehodený oproti bežnému použitiu vo vete. Odnes ma je rozkazovací spôsob od slovesa "odniesť", ktoré je celkom správne a spisovné, ako aj tvar "odnes ma" :o) reyka: Ja a niekoho sfúknuť ?? :o)))) Ja bojujem s obratom "mimodnes", hoci je v básni ústredným, ale asi viem, čo by som si mohla pod tým predstaviť. Nie som si istá "rýmovanosťou" tejto básne. Pri rýme "mimodnes - ma odnes" veršovo nevychádza rytmus. nemám nič proti nepravidelným rytmom, ale predsa len. Chcem povedať, že v básni jej rýmovanosť dosť ťažko postrehnúť :o) Páči sa mi tá radosť a vírenie, čo z toho plynie. Pre mňa sa hľadanie spája s niečím bolestivým alebo ťažkým a Ty hľadáš s takou ľahkosťou až oblakovosťou :o)

Miroslawek
22. 10. 2002
Dát tip
Otokar Březina, Spojené ruce ;o)))) ... a ...třetí verš je správně slovensky?

reya
22. 10. 2002
Dát tip
nerozumiem Brezina? treti vers, asi spravne

Miroslawek
22. 10. 2002
Dát tip
no, on vydal takovou sbírku... a o tom třetím verši pochybuji, resp.nepochybuji, že je špatně... ale nejsem čistokrevný Slovák a už dlouho jsem nemluvil a moc slovensky poslední dobou ani nečtu, takže se jen ptám...

reya
22. 10. 2002
Dát tip
no urcite je uzasna, niekedy si ju precitam, ak sem zabludi bix, ak je to zle, tak ma urcite ma sfukne :), poslem jej avizko, mne sa to zda spravne, kritiku som nepoxopila.

Amanda
15. 10. 2002
Dát tip
Mile...zasnene... odvala me nekam daleko...libi

reya
11. 10. 2002
Dát tip
tangi, vobec som sa nehrala,prislo to same

Armand
11. 10. 2002
Dát tip
*

tanganika
11. 10. 2002
Dát tip
ved prave..to je to prave hranie!!!

Gastarbajtr
11. 10. 2002
Dát tip
ta druhá strofa je výborná *****!

Pája
10. 10. 2002
Dát tip
*

fialová je moje nejoblíbenější..... :-) *

tanganika
10. 10. 2002
Dát tip
ale si sa vyhrala! t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru