Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranní dialog rozumu s citem

10. 10. 2002
2
0
991
Autor
Leontýna

Ve mně se občas hádá všechno se vším.

Zvoní budík

cit se líně protáhne: "Ještě chvilku"

rozum s důrazem přísného rodiče:" Ale jen 5 minut!"

cit: "Nejraději bych nevstával vůbec"

rozum:" To by se ti hodilo. A kdo půjde do práce? a ještě jsi nezaplatil složenky."

cit se zalekne, ale hdned nato se uklidní:"Mám ještě dva dni čas. Bože, jak mám těžké nohy."

rozum vyšle první varovný signál:"Pět minut už uběhlo a teď vstávat!"

cit neochotně poslechne:"Ale nemusím se usmívat, že je nový den, že ne?"

rozum:"Aby sis pohledem do zrcadla nezkazil náladu, A nezapomeň se nasnídat, v poslední době až příliš týráš své tělo."

cit: "Hned po ránu se mi zvedá žaludek, najím se až v práci."

rozum: "Jak myslíš, ale mndlé tělo, mdlý duch. "

cit: "Hm"

rozum upozorní: "Je fůra hodin a ty nejsi ještě oblečený. Nezapomeň si vzít čistou košili  a boty by si zasloužili taky trochu péče."

cit:"Košile jeden den ještě vydrží, bral jsem si ji teprve včera. A venku je bahno, nemá cenu se zdržovat s čištěním."

rozum: "Ja k myslíš, už mlčím. Abych nezapoěl, výtah zase nejezdí, prosímtě, ne abys pospíchal, spadl a zlomil si nohu. Nemůžu potřebovat žádné maléry. Víš co se říká, pospíchej pomalu."

cit ironicky podotkne: "Neboj se, tak pospíchat já rozhodně nebudu.  A konečně nechceš jít raději se mnou?"   


Rumcajs_
24. 01. 2003
Dát tip
Mňo, u mě to vypadá trochu jinak, ale jinak je to zajímavé...

Camelot
11. 10. 2002
Dát tip
Velmi zajímavé... Jsem ani netušil co se ve mne každé ráno odehrává :o) tip+avi

Narvah
11. 10. 2002
Dát tip
Hm, rozum bych bral, ale to co rika cit, to nerika cit, zvlastni, ze jsi ho tak pojmenoval. Asi to citis jinak.

Barbar
10. 10. 2002
Dát tip
No, ještě že já mám svůj rozum dobře vychovanej, neotravuje a drží hubu! Za to tvý utrpení s tím tvým ti dám tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru