Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak málo stačí...

13. 10. 2002
1
0
679
Autor
Memphis

...jeden z citátů, jež vystihuje me citění...

...stačí jediná chvíle k tomu, alychom se zamilovali...někdy ovšem nestačí celý život k tomu, abychom zapomněli...
Čolito
30. 10. 2002
Dát tip
moc známé

Memphis
20. 10. 2002
Dát tip
...v jednoduchosti je krasa... =)

Šalvěj
18. 10. 2002
Dát tip
:o) Jo, teoreticky je to jednoduché :o) Ostatně, jako všechno :o)

Šalvěj
17. 10. 2002
Dát tip
Zapomenout smysl nemá... Proč by mělo? Kdyby ano, tak bychom přeci neměli paměť... A jelikož ji máme, pak je (podle mě) nesmyslné se jí bránit.... Ať dělá to, co uzná za vhodné :o)

Memphis
17. 10. 2002
Dát tip
Šalvěj: Velice pozitivni nazor. Asi se ho budu drzet =)

Memphis
16. 10. 2002
Dát tip
Zazivam. Nastesti to trva zatim pouze pul roku, ale doufam, ze na tom "sklonku zivota" budu moct rict, ze to k necemu bylo dobre. Treba neco jako, ze mi to dalo novy smer zivota nebo tak neco. Uvidime... Tveho znameho, ze pozdravuji.

Glass
16. 10. 2002
Dát tip
Možná si sami sobě chceme říci, že zapomenout nemá smysl...že je lepší pamatovat...

Memphis
16. 10. 2002
Dát tip
Spis si myslim, ze i kdyz by to smysl melo, radeji zapomenout nechceme. Prece jen se vzdy najde neco krasneho na co clovek nechce zapomenout, i kdyz to muze znamenat spoustu dalsich vzpominek, ktere by radeji nechtel.

Glass
16. 10. 2002
Dát tip
někdy si neuvědomíme, o kolik přicházíme, když zapomeneme. Proto si naivně myslíme, že to má smysl - zapomenout.

Memphis
15. 10. 2002
Dát tip
taky souhlasim s timto citatkem, ale ne vzdy se to hodi. Nekdy by bylo lepsi zapomenout.

Notreal
13. 10. 2002
Dát tip
!!!! souhlasím*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru