Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠAŠEK A BÁRA BRAUN

31. 03. 2000
8
0
2334
Autor
AZALIN

Přišel za mnou divnej borec a říká mi "Kemo, zdarec!" Směšný hadry, rudou pusu, vypadal jak vod cirkusu. Cigáro a v ruce flašku, řek sem mu "Co chceš, ty šašku?" "Nech si toho šaška, to je blbá hláška. Jsem klaun a chci Braun! Báru Braun!!!" Já na to "Ty kluku malej, ty seš teda zkérovanej. Z kterýho si vylez báru, že chceš čórnout naši Báru?" "Hele, frájo (mám i svědky), já sem vylez z internetky! Čet sem si tam Písmáka, všecky věci na draka. Kromě jedný sqělý slečny, ta má verše jedinečný! Tak ji naval, chci ju, než tě komplet zbliju! Jsem klaun a chci Braun! Báru Braun!!!" Já na to, že Báru nemám, i kdybych měl, tak ji nedám! "Mám tě takle na háku, dej si vodchod, somráku!" Ještě dlouho, zablit zcela, v uších mi ta slova zněla: Jsem klaun a chci Braun! Báru Braun!!!
mandinka
14. 04. 2000
Dát tip
Ty fakt dokazesh nadherne rozesmat :) Je to tak krasne uvolnene a ....no fakt skvely :)

Bára Braun
04. 04. 2000
Dát tip
AZALINKU... :-))) Čím sem si zasloužila takovou krásnou báseň v originálním brněnském hantecu ? Jsem dojata :-))) TIP

Bára Braun
04. 04. 2000
Dát tip
BTW: Jestli ho ještě potkáš optej se ho na majla ten chlap mě fakt dostal (TY taky :-)))

Sarken
04. 04. 2000
Dát tip
che che ty seš neuvěřitelnej bomba

:-))) vítej mezi závisláky na Braunu :-)))

Bambulka
03. 04. 2000
Dát tip
Kemo, zdarec, zvedám palec! :-) TIP!

PS
03. 04. 2000
Dát tip
Azi, super! :o) Asi Ti taky tipnu, protože tohle se mi od tebe líbí. :o) A možná si důkladněji přečtu Báru Braun. :o))) I když... Ty máš vlastně jiný vkus... (Až na toho Plíhala. :o)

AZALIN
31. 03. 2000
Dát tip
Pokud neporozumíte některým uvedeným slengovým výrazům, klidně napište, přidám vysvětlivky.. ;-)))

Lyryk
31. 03. 2000
Dát tip
AZALINÍKU kdybys nebyl, ulil bych si tě z hliníku, na krk ti dám jeden těžkej tip, za to že tohle bych nedokázal líp :-)))))

Šílená
31. 03. 2000
Dát tip
:o))))))))AZI seš FRAJER!!! Já tě asi nepřežiju... :o))))))))))))

Jákob
31. 03. 2000
Dát tip
:o))

Print
31. 03. 2000
Dát tip
Azaline!!!!!:-)))))))))))))))))

Saša
31. 03. 2000
Dát tip
Prima hantec, kemo, fakt ty seš teda pěknej pták tak ti teda píšu tip piš tak dál a ještě líp :c))))

Laďa
31. 03. 2000
Dát tip
Začíná nová série?

Silvinka
31. 03. 2000
Dát tip
:o) Azalinku, ty si vážne číslo. Tip! :o))))

Bříza
31. 03. 2000
Dát tip
BEZVADNÉ !!!

Marigold
31. 03. 2000
Dát tip
B.EZvadné !!! Azi, Báro, Báro, Azi, asi z vás dvou budou vrazi ! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Merle
31. 03. 2000
Dát tip
éééééééééééééééééééééééééééééééééé :-))))))))))))))))))))))))))))))))) kurnikšopasuperpeckatipjakbrnokemo

Špuntík
31. 03. 2000
Dát tip
no jo....je tam.....TIp

Miroslawek
31. 03. 2000
Dát tip
aaa, vidím, že jsi se inspiroval...ale takhle? Jéééé...to je xxxxxx!!!!! Ale já Tě přece nepoblil.

Rivka
31. 03. 2000
Dát tip
:-)))

Tynic
31. 03. 2000
Dát tip
Dost dobré ! Bára je prostě dost dobrý fet ! :o)))) -> TIPa za kvalitní zábavu !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru