Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bota v kamení

02. 12. 1998
2
0
1790
Autor
Kitty

Po našem setkání mnoho nezbylo pár hořkých slz v trávě rozloučení mlhavé vzpomínky a jedna bota v kamení
gr_4you
08. 03. 2005
Dát tip
V jednoduchosti je sice krása, ale nesmí být omšelá a vyčvachtaná. Tvá básen ke mě nepromlouvá a mimoto je podobná tisícům jiných. jak se chceš odlišit od ostatních začínajících básníků? Mlhavé vzpomínky a hořké slzy, copak už to každý z nás neslyšel milionkrát? Co takhle slzy drtící kameny, nebo vzpomínky - mrtví holubi? Chtělo by to trochu poezie, jinak tomu nic nechybí.

Matyjustin
28. 05. 2002
Dát tip
Ť!!!

Matyjustin
28. 05. 2002
Dát tip
Ť!!!

Krel
17. 07. 2001
Dát tip
val: -MRK MRK-

Krel
16. 07. 2001
Dát tip
no to je dost dobrý...zařazuju do klubu. val: moc díky za avi:-)

valerinka
16. 07. 2001
Dát tip
nejni zač....kolego

valerinka
16. 07. 2001
Dát tip
jo!

o
15. 01. 2001
Dát tip
Co jsme neprožili, nevzniklo zatím pro nás. Ale určitě to neprožili jiní ? Nemáš pravdu, Martine. I při prvním setkání s Tebou může láska otřást jako noční bouřka se vzrostlým ořešákem - zůstaneš plný světla, s opadaným listím slov a tráva kolem Tebe zesládne italskými slovíčky, třeba i nevyslovenými v nerozlousknutých jádrech. Kdo ale začne s předložkou "po", "v" se dočká stěží. A ještě - co je velké, nebývá vždy o chvilkách, jakkoliv se zpochybňuje.

Koprik
02. 04. 2000
Dát tip
Nezáleží, jak je dílo krátké nebo dlouhé. Hlavní je, že to, co chtěl autor říci, tam je. Piš dál, protože je v jednoduchosti je opravdu krása. Jak to napsala Bibša.

Bibša
06. 08. 1999
Dát tip
Líbí, móc se mi líbí !!! Píšu podobně jednoduše, protože v jednoduchosti je kráááása. Prosím, napiš sem ještě něco svojeho, pro mě, pro Phila, pro Joea, pro Krytyka, a hlavně pro VK, který se kvůli tobě zaregistroval !!!

Joe
14. 06. 1999
Dát tip
To je jak z mýho života ale takhle bych to nenapsal. Napsal bych to jinak, ani líp, ani hůř, možná víc slovama, možná míň. Ale hlavní je že máš pocit, žes vystihla to co cítíš. Na kritiky (mě nevyjímaje) se vykašli.

Phil
03. 05. 1999
Dát tip
Je nesmysl hodnotit báseň podle délky. To mi připomíná hodnocení knih podle tloušťky. Spíš než víc slov bych hledal pointu.

Krytyk
20. 03. 1999
Dát tip
"Jedna bota v kamení" je rozhodně alespoň jedna částečně zdařilá metafora a to pro začátek jistě stačí.

Print
27. 02. 1999
Dát tip
Koupíš si nový boty! Proti lásce...ale příště o tom nepiš!

Lukáš
25. 02. 1999
Dát tip
Souhlasím s Jarkou, básnička se mi zdá též moc krátká.

AHED
14. 01. 1999
Dát tip
Já bych řekl, že ta básnička je přímo prímová, ale já tomu asi moc nerozumím...děkuji...nashle...

Martin
18. 12. 1998
Dát tip
No, jestli se můžu vyjádřit k hodnocení, tak si myslím, že záleží na tom, třeba jestli to bylo 1. setkání a hned nic, nebo už několikáté. Protože po prvním setkání toho člověk moc citově neprožije, aby mohl psát spoustu řádků citů a dojmů, takže bych to bral jako letmý záblesk chvilkových citů.
To jsem to krásně rozpitval, že ? :-))

Michael
12. 12. 1998
Dát tip
Vím, že po mnohých setkáních nemusí zbýt mnoho. Ale pár slz, mlhavé vzpomínky a jedna bota, to je více než málo. Copak na nic niternějšího si už nevzpomeneš?

Jarka
02. 12. 1998
Dát tip
Tvá báseň mne celkem zaujmula. Začala celkem slibně, ale než jsem se stačila začíst, tak skončila. Škoda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru