Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

01. 04. 2000
0
0
931
Autor
hledající

Je to nádhernej pocit když stojíš na vrcholku hory kterou se ti podařilo zdolat Rozhlížíš se po krajině a tvoje nitro přetéká obdivem nad tou nádherou hrdostí, která není pýchou a také pocitem vítězství Vítězství nad horou ale hlavně nad sebou samým. Můžeš udělat fotku nebo namalovat obraz nikdo však nemůže pochopit jeho skutečný obsah Vždyť mnohem důležitější než ten pohled z vrcholku je cesta, která předcházela Fotka málo řekne tomu kdo necítil únavu pochodu pálící slunko komu nestékal pot po tváři a hlavou se nehonily myšlenky to vzdát Je mnoho věcí které nestačí jen tak přijmout od těch zkušenějších Člověk skutečně má jen to co si sám navzdory bolesti vybojuje to zůstane stát i v tom největším zemětřsení života Je to totiž perla která má cenu prolitých slz "nevyslyšených" modliteb přjatých porážek které jsou prvním krokem k vítězství...
zámek
06. 04. 2000
Dát tip
... četls Exupéryho "CITADELU" ? ... náramně mi ji to připomíná ... jako uvědomění je to dobré ... možná by si to zasloužilo jednodušší a prostější podobu ... to chce čas ... a myslíš-li to s psaním vážně ... věz, že se tady máš o koho opřít ... záleži na tvé upřímnosti, opravdovosti ...

hledající
05. 04. 2000
Dát tip
Břízo, díky za to, co říkáš, ale vlastně je to zčásti to, co říkám já - ani tak ne vrcholek, ale ta cesta je to, co obohacuje. Clovek stále po něčem touží a tolikrát, když toho dosáhne, vůbec se nedostaví to štěstí, který očekával.. Ale může být o těch pár kroků zkušenější.. Když píšu "stojíš na vrcholku...", určitě to není nějaké místo, kam by ses v tomhle životě dostal a už tam zůstal a těšil se z něho.. Ale jinak ta básnička je (jako všechny mé pokusy) odraz nějakého konkrétního prožitku, ne obecné filozofické konstatování...

Marigold
04. 04. 2000
Dát tip
Ahoj. Print: :-)))

Bříza
04. 04. 2000
Dát tip
- a to se opírá o Tvou zkušenost, či je to krásný symbol k ozřejmení Tvého pocitu, či přesvědčení ? Já mám zkušenost následující: Strašně moc jsem chtěl kamsi vylézt, mnoho jsem tomu obětoval - peněz, času, námahy, rozbil jsem kvůli tomu vztah - podstoupil jsem nebezpečí, odříkání a málem zemřel. Nakonec jsem tam stál - na vysněném vrcholu - a čekal jsem na ten Tebou popsaný pocit - a - NIC ! A v následujícím okamžiku - zklamání, znechucení, pocit podvedenosti, smutek, osamělost - TREST ! Proto říkám - nemusíš mít pravdu. Člověk má možná to, co obdrží, jako DAR ! A já NEVÍM jaký je vztah, mezi Tebou a Tvou (či mou) snahou a mezi tím obdrženým darem. Ten pojem spravedlnosti není tak jednoduchý a zřejmý. Možná se táhne přes generace ....

kri tik tak
03. 04. 2000
Dát tip
(7) Taky Te vitam, a preji prijemny pobyt. Abych se predstavil, ja jsem ten, co rad kritizuje, tak zi ze mne nic nedelej, ale hold sis vyzadal(a) kritiku, tak tady ji mas... DMM(=dle meho mineni) je velmi dobre vybrano a promysleno tema, argumenty jsou dobre davkovany a podavany pro podporu nastolene teze. Co bych vytknul, je snad jiste prehlizeni "formy" za ucelem co "nejjasnejsiho" vyjadreni, ktere mne nepresvedcilo byti k dobru veci. Tim myslim, ze bych cekal vice originality, variaci a neobvyklosti, ktere by basen jeste trochu vice ozivily. Zaujal mne moment, kde pises :mnohem dulezitejsi nez ten pohled z vrcholku, je cesta. - i kdyz polemizovatelne, nuti premyslet. Co mne "nezaujalo" byla perla s cenou prolitych slz, ale to je jen osobni pocit. Urcite se budu tesit na dalsi setkani.

Kyslik
03. 04. 2000
Dát tip
zaujimava uvaha,stoji nad nou trochu popremyslat a mozno skusit tu cestu...

Laďa
03. 04. 2000
Dát tip
Proč je nevyslyšených v uvozovkách?

JenJá
03. 04. 2000
Dát tip
dobrý...

Rivka
01. 04. 2000
Dát tip
Nomen omen... Mile dvojsmyslné:-)

Print
01. 04. 2000
Dát tip
Hledající... Je dobře, že jsi tady. Já nehledám, já nalézám!:-))) Nevadí?

B.Ezejmenij
01. 04. 2000
Dát tip
... kačka ??? :) Ne.. Jen Pokus.. Vítej :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru