Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledám

01. 04. 2000
0
0
935
Autor
hledající

Hledám Ne řeku ale pramen ne dary ale Dárce ne slova víry ale činy lásky ne pravdivé teorie ale Pravdu ne různé pohledy ale Cestu ne přežívání den ze dne ale Život Kdo hledá, nalézá. To jen on namítá: Opravdu to řekl Bůh?
Marigold
04. 04. 2000
Dát tip
....hmm...

Bříza
04. 04. 2000
Dát tip
Tady se skutečnost vzpírá popisu pouhých slov. Kdo se učí (hledá) - nabývá poznání (nalézá), lze však rovněž nalézt cosi s trvalejší hodnotou. Pravda námi nalezená, není nikdy konečná . Odhalování Pravdy je však jediný smysl lidského života = symbol cesty je zcela pochopitelný. A co Láska? Tu jedinou nelze "vymyslet", ani "vyvzdorovat". Tu je možno pouze obdržet ...

Kyslik
03. 04. 2000
Dát tip
ked najdes, daj vediet...

sidi
02. 04. 2000
Dát tip
Hledáš co nalézt nelze, a lze-li to nalézt nelze to mít. Ale přesto hledej dál.

Kovi
02. 04. 2000
Dát tip
Hledej to, co ještě nikdo nenalezl...

Rivka
01. 04. 2000
Dát tip
Jak by řekl přítel Marx - nehledám, a nalézám:-)))

Print
01. 04. 2000
Dát tip
Tenhle citát jsem použil o básničku víc!!!:-)))))))))))) Trochu jsem se styděl za toho Marxe!:-))) Ale měl pravdu!:-)))))))))

B.Ezejmenij
01. 04. 2000
Dát tip
hledám ne hledání ale hledané

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru