Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studánka

01. 04. 2000
0
0
700
Autor
hledající

Studánka Často sním o studánce jejíž čistá průzračná voda je jako zrcadlo odrážející celý svět Nechci slyšet kdo je na světě nejkásnější stačí prosté pozvání: pojď blíž a osvěž se, znavený poutníče Naber si vodu do dlaní umyje všechnu tvou špínu a uhasí tu hroznou žízeň která tě spaluje Přichází ráno sen zůstal někde pod přikrývkou noci a v mém nitru zbylo jen cosi co mě nutí hledat a s jiskřičkou naděje se ptát: kde jsi ukrytá, moje studánko?
zámek
06. 04. 2000
Dát tip
... hledej odpověď tam, odkud vyšla otázka ... (je mi to hodně blízké to tvoje putování ... nevzdej to )

kri tik tak
03. 04. 2000
Dát tip
(4)DMM: Trochu mi nesedi vybrana poloha "pohadkovosti", i kdyz roztomila a neobvykla, odvadela pozornost od jinak znovu "blizke" myslenky. Take z toho vyplivajici uzivani "preslazenych" slov a "klasickych" spojeni mi nebyla k chuti. Ocenuji vyvolany pocit "potreby" a ziznivosti.

Kyslik
03. 04. 2000
Dát tip
musel som sa pousmiat nad "kri tik tak"-om.neviem zatial o co sa snazi,ale je to smiesne.mohol by nam vlastne vsetkym pozicat prirucku.snazi sa byt ODPORNIKOM?? pardon odbornikom? no, k dielku......... stale nieco hladas,je nieco,co si nasiel(-la)?

Laďa
03. 04. 2000
Dát tip
Neřekla bych, že jsou tam nějaká přeslazená slova. A nevim, kri tik taku, proč by pohádkovost měla být na škodu. Jsi neobjektivní. A souhlasím s Kyslikem.

Kovi
02. 04. 2000
Dát tip
U nás už asi tak krásnou studánku nenajdeš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru