Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dítětem

01. 04. 2000
0
0
667
Autor
hledající

Dítětem Toužím stát se dítětem které už brzy ráno budí s širokým úsměvem své ustarané rodiče protože se nemohlo dočkat kdy už zase bude nový den Toužím stát se dítětem jehož jedinou starostí je s kým si bude dneska hrát Toužím stát se dítětem které ti se samozřejmostí oplatí tvůj úsměv a nechápe dospělého který si povýšeně poklepe na hlavu Toužím stát se dítětem které se ve své upřímnosti a bezelstnosti ptá maminky, kdy už umře poté, co darovalo svoji krev Toužím stát se dítětem kličkujícím mezi sněhovými vločkami plačícím nad mrtvým vrabečkem a radujícím se z toho že může s tátou opravovat auto Toužím být dítětem ve tvé náruči a vyprávět ti svoje sny Protože takovým patří tvé království, Bože.
Arri
11. 05. 2000
Dát tip
Jako bych slysela Tvuj hlas...Tva slova jsou plna citu..nektere basne jsou silnejsi...az se bojim priznat, ze me dojimaji ...Je to pocitovka.

Marigold
04. 04. 2000
Dát tip
...ptá se maminky, kdy už umře, po té co darovalo svoji krev ??? Ten příběh znám, odkud ho znáš ty ?

Kyslik
03. 04. 2000
Dát tip
....................

Sly
03. 04. 2000
Dát tip
TICHO smích spontánost příroda a nevinnost... ach...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru