Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vysavač

21. 10. 2002
4
0
1366
Autor
beruška2

... další z mých četných trapasů ..

Konečně jsme se nastěhovali do svého zrekonstruovaného domku.Nikdy mě nenapadlo co máme věcí. Týden rovnám, přerovnávám ... V obývacím pokoji už jen uklidím a alespoň jedna místost bude hotová. Zapínám vysavač ... nic ... zkouším to znovu ...nic. Vytáhnu šňuru ze zásuvky...znovu zastrčím ... zapnu ... NIC. Kleju. Dívám se na hodinky ... beru vysavač,auto a jedu do opravny. To zas bude doba než mi to opraví. V opravně pokládám vysavač na pultík.

"Tak co tomu schází ?"

"Když ho zapnu,tak ani nehlesne."

"Tak se na to podíváme."

No prima.Takovou ochotu jsem nečekala. Opravář zastrčí šňůru do zásuvky.. zapne vysavač ...vysavač se rozječí. Stojím tam a polévá mě horko ... to snad... něco blekotám...  Vrací mi vysavač se slovy :"Mladá paní a máte doma elektrický proud?"

Tak znovu, vysavač, auto a cesta tentokráte domů. Hned v chodbě rozvěcím světlo ... ulevilo se mi .. elektrický proud opravdu máme . Tamtéž  zastrčím šňůru do zásuvky ... zapnu .. FUNGUJE. Přenesu do obýváku .. zapnu ...NIC.  Mám pocit,že jsem se zbláznila. Běhám s vysavačem po domě od zásuvky k zásuvce a zkouším funkčnost vysavače. Do každé proudí elektrický proud... jen to té  jedné   ne.

Prostě se vloudila chybička a zapomněli nám ji zapojit.

Tak  uznejte, nemám já ale " štěstí" ?


Mrkvička
01. 07. 2003
Dát tip
Berušenko :o) Tohle se mi opravdu líbí, já žasnu. Udělala bych "blbec" to stejné :o)))

Konvalinka
12. 06. 2003
Dát tip
Hele "Tvůj" už si někdy zažil nechtěný trapas?

horák
05. 11. 2002
Dát tip
Jo, líbí. Jednoduché, svižné, škoda, že ta pointa je moc ze života :o). Ještě mě napadlo: vyndat ze zásuvky a zapnout, jestli by to nefungovalo tak.*

Kennyny
23. 10. 2002
Dát tip
chi chííí to je paráda a vem si to tak je to pěkný zážitek :))) i když v té konkrétní situaci ti to tak asi nepřišlo a mimo to přečti si co se stalo s vysavačem mě a potom si můžeš říct že ten trapas byl tááááákhle malej :)))) tipiiik

Kennyny
23. 10. 2002
Dát tip
ještě jsem zapoměl napsat jak se jmenuje takže Ve stavu opilosti... .))))

Borec
23. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

beruška2
22. 10. 2002
Dát tip
díky moc :-)

no myslím že tohle byl takový "nechtěný" trapas :-) líbí...

JanisFan
21. 10. 2002
Dát tip
:) štěstí nemáš, máš smůlu... ouvajs... nicméně takových slečen tam už asi přišlo víc. keep smiling.

breta
21. 10. 2002
Dát tip
:o))) někoho mi to připomíná - hádej koho :o))))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru