Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka

21. 10. 2002
7
0
1057

ne pro děti

     Je ticho, krásné ticho. Kde to jsem? Jsem vůbec? Kde je prostor? Kde je zvuk?

      Jen tehdy bude mír! Až ustanou zvuky, odejdou slova a zůstane jen jedna neměnná tichá duše.

      Nač milovat? Je to vše. Jen čistota opravdové nesobecké lásky může spasit tento svět. Odváží se ale někdo někdy takhle milovat? Jestli ano, bude mu ublíženo, bude zabit. Jeho srdce na dlani se pohybuje v rytmu tepu. Záhy bude ovšem roztrháno na kusy těmi neuvěřitelnými bytostmi, které si na něm báječně pochutnají. Největší hajzlové půjdou první ,suveréně, možná i poběží, aby dostali největší kus. Zasytí se , krknou a půjdou dál. Budou kráčet světem a žrát a žrát. Ti nejmírumilovnější uroní slzu lítosti nad tím srdcem, ale stejně slížou zbytky krve ze silnice.

         Davy se valí, žerou, serou. Ano serou na všechny ostatní.

         Proto chytněme za ruku člověka, kterého milujeme a společně řekněme: " Až tvé srdce bude roztrháno, napiji se krve, která po něm zbyde. Ta mě posílí a dodá sebedůvěru. MILUJI TĚ! "


Borec
23. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

Hakim
22. 10. 2002
Dát tip
Noooo! Skvělé...!!!* Neznáme se takhle náhodou?

Čolito
21. 10. 2002
Dát tip
souhlasím s tím, že to není pro děti. Nač milovat? Protože být milován a milovat je nejkrásnější věc na světě....... *

Jeanne
21. 10. 2002
Dát tip
někdy se bojím milovat..bolí to..za upřímnost dostaneš pár facek ale za tohle TIP

Nevyn
21. 10. 2002
Dát tip
Rozervané srdce nespravíš!!!!!!! *

Nuitík
21. 10. 2002
Dát tip
uh....

Quinn
21. 10. 2002
Dát tip
Síla *

pravda ? více méně......líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru