Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

písmák "bez sítě"

02. 04. 2000
0
0
639
Autor
fino

neviem, či som tu správne, ale asi áno.

písal som Oldovi, že program ´ písmák "bez sítě" ´ funguje bez problémov a požiadal som ho, aby tam čosi pridal. samozrejme, že mi odpísal a potvrdil možnosť pridania niektoých (teda asi obidvoch) funkcií, ktoré som mu navrhol, avšak čosi ma zarazilo. "stažoval" sa na NEOHLAS tohto programu. ja si však myslím, že je to vynikajúca vec, najmä pre tých, ktorí používajú dial up. možno nás nie je veľa. možno viacerí písmákujete z práce (zo školy), kde je internet zdarma, ale aj tí ho môžu využiť. nemusíte hľadať diela jednotlivých autorov. iba si ich jednoducho stiahnete a už ich máte na disku. prinesiete si ich domov, uvaríte si čaj/kávu a vo večernom šere sa môžete oddávať relaxu pri čítaní obľubených autorov. tak ukážme (a dokážme) Oldovi, že jeho práca nebola márna a poďakujme sa mu za to. OLDO, VĎAKA !!!
Saša
06. 04. 2000
Dát tip
Oldíku, Oldíku, zájem dál trvá přesto však poznámka (tisící prvá) ačkoli snažím se Písmáka stáhnout to domů nejde to; v mé duši buší mi tisíce hromů Poraď mi co dělat, jak správně stahovat ať můžu z Písmáka doma se radovat... :c)

Stepca
05. 04. 2000
Dát tip
Taky dík!

Olda
04. 04. 2000
Dát tip
Ja bych snad jen podotknul, ze si snad ani nestezuji, ale byl jsem prekvapen. Puvodni zajem byl veliky, ale po zverejneni, jako by byl zapomenut ;) Neverim, ze by byl bez chyb, a tak cekam .. Jina vec je debata na tema, zda-li umoznit i psani kritik prostrednictvim tohoto programku. Pokub by umoznoval tuto a dalsi funkce, cast puvodniho Pismaka zmizi. Nicmene predpokladam, ze i tak daleko se dostaneme .. ;)

Laďa
03. 04. 2000
Dát tip
Bohužel, já už se několikrát pokusila Písmáka stáhnout, ale nelze. Nevím proč. Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že to je výborná věc.

Merle
03. 04. 2000
Dát tip
Pomalu ale jistě si doma vytvářím Písmakotéku svých oblíbených autorů... co se týče připomínek, na mě si Olda asi nestěžoval, spíš už z nich asi bude trochu unavenej :-)) Každopádně se mu nedivím, o tento program byl výslovně požádán a dlouhu upomínán. Tak využívači ozvěte se, jestli má pro Oldu cenu na tom programu vůbec dělat...

AZALIN
03. 04. 2000
Dát tip
JASNĚ, ŽE JE TO SQĚLÁ VĚC!!!! Přidávám se a až zas Oldu potkám, tak... jestli teda nezapomenu.. tak mu osobně poděkuju! :-)

Jonáš
03. 04. 2000
Dát tip
Taky se podepisuju... mam pripojeni pres telefon, takže si téměř vše stahuju!!! a jsem pro zdokonaleni teto funkce... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru