Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Life is a Bitch

23. 10. 2002
9
1
1429
Autor
Dvoukvitek

Minulo pár dní a já tu sedím a přemýšlím, kde jsem udělal chybu, nebo ještě lépe - kde jsem jí udělal tentokrát. Zvláštní je, že vždycky když se to stane, uzavřu se na nějaký čas do sebe, přemýšlím o naprostých hovadinách a věcech které ztrácím, nebo jsem už ztratil, píšu takové věci jako právě teď a vždycky se zapřísáhnu že příště už… Příště už co? Že příště budu opatrnější? Že příště už prostě NE? Společně se svými přáteli říkáme v takových obdobích že "Life is a Bitch". Je možné namítnout takové to omšelé a pořád znovu a znovu oprašované "jednou jsi dole a jednou…" - ale stojí to vůbec za to?? Jsou věci do kterých se vrháme skoro po hlavě a téměř bez rozmyslu - hnáni spoustou věcí, jen ne rozumem. Z počátku se to vždy zdá být jako pohádkový sen, ale ze snů se vždycky každý nakonec probudí.  A stejně tak, jako jdeme potom večer zase spát s tím, že se nám bude opět zdát něco sladkého a pohádkového, vrháme se znovu a znovu po hlavě do těch, z mého pohledu (zatím) předem prohraných soubojů, ze kterých znovu a znovu vycházíme s bolestí a zármutkem.

 

A tak tu sedím a přemýšlím.. Svět se nezbořil, konečně jako již mnohokrát před tím a nejspíš se ještě několikrát nezboří. Ale rány zůstávají.. Některé se časem zacelí, jiné však po sobě nechají dlouhé a hluboké jizvy.

 

A pointa? Pokaždé když se znovu a znovu po hlavě a bez rozmyslu vrhám do něčeho nového a slibného cítím, že i když dávám v sázku vše co mám, je to stále míň a míň z toho co jsem měl kdysi a tak se bojím, že až jednou přijde ten PRAVÝ sen - ten sen o nikdy nekončícím jaru, plném sladké a opojné vůně květů, podmalovaný zvonivým zpěvem ptáků - že přesně tehdy už mi to bude docela ale docela jedno, protože už budu příliš unavený a posetý nezahojitelnými ranami a nebudu mít nic za co by to všechno ještě stálo a že se k takovému snu prostě otočím zády…

 

A tak tu sedím, přemýšlím a přemítám, kolikrát ještě..


1 názor

vlad03
09. 04. 2009
Dát tip
ze vraj si mas podla yehudu amichaia vybrat jednu zenu a len ju milovat stale, ja som prave nasral tu spoluziacku co som do nej uz asi 10 raz so mnou nechce rozpravat, ale ona mi casom odpusti :D neviem

DarkMind
22. 07. 2004
Dát tip
Rozhodne dobre napísané... -t-

Aditu
19. 11. 2002
Dát tip
To jsem byla já, Aditu. Jsem si četla a zapomněla jsem, že nejsem přihlášená...

Dvoukvitek
18. 11. 2002
Dát tip
děkuju, jen kdybych měl tušení kdo jsi..

Dvoukvitek
13. 11. 2002
Dát tip
Is it too late to go in peace, I wonder how how these things did start anyway Maybe too late to find a way, when the trail of grief is marked with memories Now when you're gone, the warmth of the sun seems so faraway I believe - in everything I see, every second is a miracle for me I believe - after sunshine comes the rain, and when it's pouring down the only thing I feel is pain I walk alone through shapeless dreams my only home is the wasteland that I cross I close the door and turn the key those days of joy are barely memories Now when you're gone, your star will shine on, wont you shine for me I believe- in everything I see, every second is a miracle for me I believe- after sunshine comes the rain, and when it's pouring down the only thing I feel is pain

Natasha
11. 11. 2002
Dát tip
Nádhera, fakt.Někdy mám stejné stavy jako ty*

Ageran
27. 10. 2002
Dát tip
Marti, tohle je opravdu good, pravda pravdoucí... "Život je svině"

Gwilbrin
25. 10. 2002
Dát tip
bud ti muzu rict, s tim nadpisem mas pravdu a nebo tvuj sloh je fakt dobrej. takze si vyber co chces.

iust
25. 10. 2002
Dát tip
1. mluvis mi (nam vsem) z duse..:) 2. sqely styl podani pocitu a myslenek 3. tip jaxvine!***

Perdita
23. 10. 2002
Dát tip
Život je prostě děvka.

Borec
23. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

Faramiris
23. 10. 2002
Dát tip
LIVE IS A FUCKIN| WHORE a jestli je to moc sprosty tak sorry, ale vim presne jak se citis...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru