Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrána

03. 04. 2000
0
0
1132
Autor
BLOOSEN

Včera jsem poslouchal takovej ponurej blues a napadlo mě tohle dílko. No možná by to vyznělo líp hudebně než jako baseň, ale to už musíte ohodnotit vy.

Letí, letí vrána, lítá nad hrobem, proč vstala tak z rána a letí zrovna sem. U hrobů je ticho, mrtví jí neruší, může si tu pouštět to ticho do uší. Když se ticha nabaží, přejde ji na zvuk zlost, vzlétne k živím zamíří, tam je ho vždycky dost. Život stejně jako zvuk jednou pomine, každý se dvakrát s vřánou setká, to ho nemine.
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
tohle se musí skvěle zpívat zhudebnils to?

Naja
10. 04. 2000
Dát tip
A ja myslela, ze panove se setkaji 2x s capem

Merle
04. 04. 2000
Dát tip
zazoooo :-)))))))))

Print
03. 04. 2000
Dát tip
Nemine... :-)

Merle
03. 04. 2000
Dát tip
první dvě sloky jsou zbytečně dobrý, ten zbytek se mi k nim moc nehodí (formou)...

Laďa
03. 04. 2000
Dát tip
Máš pravdu, je to písnička. Zněla mi v uších, když jsem to četla. Jen nevim, jestli dobrá, protože nemám hudební sluch.

zazoo
03. 04. 2000
Dát tip
Znamý otnitolog německého původu Gustaf von Vogelfutterhouse ve své stati Krähe -Der mistische vogel napsal... "Vránu známe jako notorického nosiče zlobivých dětí, práskáče příchodu tuhého počasí a hřbitovního vyklovávače očí...Vrána je však pták přítulný a ochočení schopný, je společenský, kultivovaný, všímavý, přítulný ...a hlavně chutný".. proto badatel pokládá verše typu.."posedaly vrány na hroby, vysrali se tam zčista jasna z podoby" za přehnané až ulítlé.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru