Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezi Nebem a Peklem

03. 04. 2000
1
0
654
Autor
DeadPoet

Už se vám někdy stalo, že jste byli emocionálně naprosto desorientovaní ? Že jste nevěděli, kdo a kde jste, co cítíte a jestli ještě vůbec žijete ? Mě ano. A tehdy jsem Tohle napsal

Vznáším se v prostoru Mezi nebem a peklem Padám nahoru A třesu se teplem. Nebeská krása se mísí s plameny A já - již dávno životem znavený Vznáším se v prostoru, a stoupám ke dnu. Jsem mezi nebem a peklem, a Země je v nedohlednu. Jsem ztracen v čase, ztracen v prázdnotě, ztracen ve smrti, a ztracen v životě. Mezi nebem a peklem, je život prázdná fráze, a smrt tam rudým světlem na bílo barví saze. Aby je vzápětí na prach spálila, nařízla tepnu mou zhluboka se napila, a padla otrávena, svou vlastní krví, tam, kam i vesmír sám, jen štěrbinou nazírá, mezi nebe a peklo - kde i smrt umírá.
Dany
13. 04. 2000
Dát tip
Jak definice "Planckova prostoru a času" .....

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
zajímavý, jdu na další

Merle
04. 04. 2000
Dát tip
No, je to trošku patetický, ale vzhledem k prologu by se to dalo odpustit :-)) Docela jsi mě zaujal, a tvůj styl se mi celkem líbí. Uvidím jak ty další...

zolli
04. 04. 2000
Dát tip
pis prectu..:o)

Jákob
03. 04. 2000
Dát tip
Těším se že Tě tam někdy potkám TIPák

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru