Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen jeden sen

03. 04. 2000
0
0
563
Autor
DeadPoet

Jen jeden sen, ten temný sen Jen jeden sten, po celý den Jen jeden sten pro hořkost žen A kvete len. Byl to jen sen. Však byl to sen, v němž zdá se den a zdá se býti nezrozen je však již dávno odhozen a končí v temné síti. Ta síť je nit a zdá se být ostrá jak břit a všude klid jen temné oči, jejich svit a jejich touha, jejich cit nelze se skrýt a nelze žít nelze se znovu narodit a chce se zemřít, vydechnout a chce se srdce uzavřít. A bránu zevnitř uzamknout a potom smrti vstříc plout a nezanechat stopu svou a plouti slepě temnotou a chce se sníti temný sen jen jeden sen, po celý den.
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
kritiky mi jdou ještě hůř než básně, tak snad jen maličko popíchnu, že máš trochu moc jednoduchý rýmy, ale celkově pěkný. bla bla

Merle
04. 04. 2000
Dát tip
Myslím si, že je vidět, že máš cit pro "rýmující se" rým i pro rytmus. Zámerem vyždímat z každýho rýmu, co se dá, ti celou básničku příliš zobecňuje, protože ses musel dost přizpůsobit obsahem, a pak to působí jen jako "vycpávka". Ale i to jsi zvládl docela dobře.

sidi
04. 04. 2000
Dát tip
Abych se neflákal jako kritizující připojím se k Merleho názoru. A trochu ještě přitvrdím, myslím že chmurná témata víc než kterákoliv jiná, vyžadují určitou lehkost formy, aby byla působivá. A ještě navíc, mám z téhle básně pocit že by mohla být klidně i stará sto let.

zolli
04. 04. 2000
Dát tip
halda pocitu ve verších :o) proc ne! Jinou kritiku odpustte nezvladnu..

damienD
03. 04. 2000
Dát tip
Krajina Nikoho, tam v sivom udoli smrti, kde Charon potlaca svoju barku... dobre

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru