Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdy

04. 04. 2000
1
0
844
Autor
JenJá

Život ač o spáse neztrácí na kráse

Stále jen dál a dál neustále ustupuješ už dávno myslels, že není kam a znovu zjišťuješ, že můžeš dál ustoupit ještě o krok ptáš se sám sebe jak dlouho se dá ustupovat kdy už to nepůjde kdy narazíš na sráz a zjistíš, že cesta končí, že není jiná možnost než jít vpřed a nebo spadnout a zemřít.
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
neustupuj! nevím, jestli jsem to pochopila správně, ale snad jo v tom případě tip

JenJá
11. 04. 2000
Dát tip
Merle: Když ustupuješ tak aspoň jak já si to představuju ustupuješ pozadu a tak můžeš buď ustoupit ještě (dozadu) a spadnout a nebo jít vpřed (neustoupit). Silvinka: Díky, na úvahu se necítím bylo by to asi pořád to samé dokolečka.

Silvinka
09. 04. 2000
Dát tip
Ja som si neni istá, čo to znamená sráz? Ak som to pochopila správne, tak sa mi táto báseň veľmi páči. Bolo by však smutné, keby sa každý rozhodol ísť dopredu až pred pádom... Táto báseň má zaujímavú myšlienku, ktorá by sa zišla viac rozviesť, napríklad v úvahe, alebo v poviedke. V básni je asi trošku neúplná.

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
Ech, jestliže cesta končí srázem, tak máš možnosti: jít vpřed, nebo spadnout? Poněkud nelogická metafora, ale nehodlám to do toho kecat, jen mě to zarazilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru