Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Darek k jmeninam

04. 04. 2000
1
0
624
Autor
Jihos

Pro jednu sestnactku, i kdyz ji vlastne bylo patnact a ne sestnact, co nadelas.

Jako darek k jmeninam, posilam ti basnicku, neni dlouha ani kratka, muzu psat jen chhvilicku. Jestli ja mam pamet dobrou, bylo ti jiz sestnact let, nevim to vsak vubec jiste, ja sem totiz stary kmet. Az se zitra rano vzbudis, neuvidis to co dnes, jina tvar se na te smeje, je ji totiz sestnact? let. Vcera dite dneska zena, tata kouka to je zmena. bile saty k tomu vlecka, za chvili sou tady decka. To si reknes, a pak hned pudes zase zkoumat svet. Kouknes na nej, rozhlidnes se a reknes jen svete div se. Dneska je mi sestnact let.
Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
ehmn...promiň, nějak jsem to přehlídla, těch 16 let mě spletlo

Semis
26. 04. 2000
Dát tip
Sarken: To je prece Darek k jmeninam :->

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
pokud jde o formu, souhlasím s Merlem, ale nevidím to vůbec černě zkus si na příští básničce dát pořádně záležet a uvidíš nikoli mimochodem, jako přání k narozeninám je to moc hezký

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
No, tohle není básnička kterou by ses tu dobře uvedl. Za prvé je osobní, a ostatním nic zajímavýho neříká. Za druhé nejednodušší rým (ABCB) ani forma nemá čím zaujmout, není ničím zláštní. Zkus sem dát něco jinýho, a ujišťuju tě, že aspoň já si to přečtu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru