Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hladová

07. 11. 2002
6
4
4120
Autor
j_i_r_i_k

Uviděl jsem v řece včera

překrásného jesetera.

 

Divně si mě dneska měří

velké oko jeseteří.

 

Snad až dosud nevěří,

že je mojí večeří.

 


4 názory

Kočkodan
01. 09. 2012
Dát tip
Trochu drsné, na mou veru, sebrat zivot jeseteru. :-(

j_i_r_i_k
18. 11. 2007
Dát tip
Díky za úsměv :)

j_i_r_i_k
18. 11. 2007
Dát tip
Díky za úsměv :)

suuva
18. 11. 2007
Dát tip
:D *

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
Jo jo, tohle se mi líbí. Kam na to chodíš nevim, ale nikomu to neříkej, abys nebyl vykraden.

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
Hmmm, někdy Ti musim povyprávět, jak tyhle blbůstky vznikaly, ale inspirace pro ostatní z toho asi nebude...

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
Raději nebudu hádat a počkám si na živé vysvětlení.

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
Jo, až nám v neděli dojdou témata, tak to můžeš nadhodit... Ale ono to stejně není zajímavé :)))...

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
A já na to stejně zapomenu.

cherubino
08. 05. 2004
Dát tip
Vuuuplne to prozivam s chudakem jeseterem- ten paralysujici sok- jsme z toho (voba) vuplne odvarenyy...:-))))

j_i_r_i_k
08. 05. 2004
Dát tip
No, pořád lepší než úplně uvařený... Nebo vyvařený, to už by byl úplný vrchol :)...

mník
12. 06. 2003
Dát tip
      Mník - ta ryba není zlá,
je jen trochu oslizlá.

Cirilla
12. 06. 2003
Dát tip
Oslizlý jsi jenom trošku malý mníku, slizký hošku :)

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
:) ach jo, ten mník je taky všude! ;)))

j_i_r_i_k
05. 06. 2003
Dát tip
To víš, kluzká ryba se narve kamkoliv, však mu (mi) to přej...

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
dyk já mu to přeju, já jen monitoruju svým bystrým okem, jak je mník flexibilmní :p :))

j_i_r_i_k
26. 05. 2003
Dát tip
:))) Stydím a hodlám se kát, nechám se denně ožužlávat kapry :)))

mník
23. 05. 2003
Dát tip
      Fuj, kanibale, že se nestydíš jíst ryby! :)))

j_i_r_i_k
20. 05. 2003
Dát tip
Žíně: Jasně, s to přesně trefil, jsme velký zvířata, tak bacha na nás :))))))))...

j_i_r_i_k
20. 05. 2003
Dát tip
cekanka: Ale nééé, to jen že si za Tebe budu pamatovat ta dvě anglická slovíčka, to nemá být obecné úplné sdílení přece :)))...

Dobře, tak to je tedy v pořádku a pamatuj si to za mě :-)

j_i_r_i_k
19. 05. 2003
Dát tip
Jo jo, to jsou jen vytáčky... Tak mi je budeš střádat do zásoby a když budu mít volno, tak doženu resty :)))...

No dobře, chceš to podle abecedy?

j_i_r_i_k
19. 05. 2003
Dát tip
Jasně, to se bude dobře pamatovat :)... Jsem se kdysi chtěl učit anglicky - slovník podle abecedy, skončil jsem asi u dvacátého slovíčka, ale dodnes si pamatuju jak se řekne břicho a zkratka :)))...

jak?

j_i_r_i_k
19. 05. 2003
Dát tip
abdomen a abreviation :)...

Yfča
19. 05. 2003
Dát tip
Název sbírky je skvělej! :o))

Yfča: Jiřík je skvělej! Jiřík: Tak to si nezapamatuju :-)))))

Yfča
19. 05. 2003
Dát tip
Však už jsem si do sbírky hrábla... :o))

j_i_r_i_k
19. 05. 2003
Dát tip
Yfča: Jejda, vítej :)... cekanka: To neva, tak si to budu pamatovat za Tebe, jóóó? :)

Žíně
19. 05. 2003
Dát tip
První dvě zvířata k zapamatování: cekanka_ucekana j_i_r_i_k

Jiřík: Jakože budeme mít společnou paměť??? No, to bys to moc nevyhrál :-))))) a já si vůůůůůůůůůůůbec nepotřebuju pamatovat žádný matematický bejkárny!!!!! :-))))) Žíně: nene, viza velká a haterie novozélandská :-)))

Astalavista: Asi ne, pokud já vim, viza velká, ze který je prej nejlepší kaviár žije v Amuru, asi to nebude na slanou vodu :-) Jiřík: *****

j_i_r_i_k
18. 05. 2003
Dát tip
cekanka: Díky za odbornou analýzu, to jsem netušil, asi to bude tím, že já ty malý rybátka nějak nemusím :)... Astalavista: Tak vidíš, tu máš :)))))...

já to můžu :-))) ale ani nepotřebuju vizí :-))))) náhodou jsem to někde četla a pak jsem o tom diskutovala se svým švagrem, kterej je kuchař :-) tak jsem si to i zapamatovala :-)

j_i_r_i_k
18. 05. 2003
Dát tip
A jo tááák, no tak to jóóó, takové důležité informace je třeba udržet, to zas jo :)))...

já udržuju ráda všecky informace :-) ráda všecko vim :-) víš, jak mi dala zabrat haterie?????

j_i_r_i_k
18. 05. 2003
Dát tip
Haterie? Co to je? Něco mi to říká, ale... je to určitě jedna z mnoha věcí, které jsou po opuštění gymplu s úlevou zapomněl :)))

my se teda o haterii na gymplu neučili, haterie je plaz, řiká se jí živá fosilie, má zachovaný krční a bederní žebra a na hlavě třetí oko :-)

j_i_r_i_k
18. 05. 2003
Dát tip
Jasně, já tušil, že to bude nějaká taková potvora, jo, tak my se o ní učili... Díky za oživení vědomostí, aspoň mám zas co zapomínat :)))...

jo a ne bederní, ale břišní :-))) nezapomínej to!!!!!

j_i_r_i_k
18. 05. 2003
Dát tip
No tak to já nevím, jestli to nezapomenu, mi to asi budeš muset občas připomenout :)))...

tak to nevim, to mi přijde zbytečný, když by ses místo toho mohl naučit nějaký jiný zvíře :-)))

čtenář
18. 05. 2003
Dát tip
:-))

j_i_r_i_k
18. 05. 2003
Dát tip
Aha, to máš asi pravdu - tak víš co, zaveďme akci každý týden nové zvíře, jo? :)... To je nějakých 52 ročně, to budu mít za pár let zvládlou skoro celou zvířenu - teda tu velkou, bez hmyzu a jiných početných druhů... či rodů... či čeho vlastně...

jedno tejdně? Neni to málo? Já bych brala jedno denně :-)))))

j_i_r_i_k
18. 05. 2003
Dát tip
Já taky, pokud to zvládneš :)))...

nezvládneš to ty :-))))) musíš se učit i jiný věci :-)))))

orchidey
21. 02. 2003
Dát tip
tipik za tvou odpoved Astalavistovi..ta mne dostala :o)))))))

Helga
25. 01. 2003
Dát tip
Ta je první celá hravá, takže pěkná.

bodlacek
18. 11. 2002
Dát tip
hi hí :-))) ryby mám raději ve vodě, ale když už je někdo upeče, nepohrdnu :-)

j_i_r_i_k
12. 11. 2002
Dát tip
To jsem měl ale štěstí, že jsem ho vytáh z řeky, co? :)

Astalavista
10. 11. 2002
Dát tip
A není čirou náhodou jeseter rybou mořskou...? :o))

SAMAN
09. 11. 2002
Dát tip
Chudák jeseter :-))

Litochowitz
07. 11. 2002
Dát tip
..a chutnal ti?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru