Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slůněcí

09. 11. 2002
7
10
5042
Autor
j_i_r_i_k

Máme doma malé slůně,

ve dne v noci stále stůně.

Jenom leží, nehýbá se,

tělo už podléhá zkáze.

 

Šedá kůže tiše praská,

nepomůže ani láska.

Nedýchá a nepije,

nejí - prostě nežije.


10 názorů

j_i_r_i_k
07. 06. 2008
Dát tip
Ale kdepaaak, to z těch veršů necítíš můj upřímný hluboký smutek nad osudem nešťastného slůněte? :) A navíc, umlátit slůně, to by bylo fakt krutý a nechutný. :(

Diana
07. 06. 2008
Dát tip
Že tys s ním pojednal jako s tou kobrou a s tím bobrem! A pak, že ani vlásek nezkřivíš :-(( *

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
Správně, je to blažený pocit, obrátit někoho na Pravou Víru. :) Na osvětovou se těším. :)

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
Ale tipa vem čert. :)

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
Tak tady se člověk snaží upozornit na neblahý vliv budování infrastruktury na délku života zvířat a ono prý monotónní, čtenáři nevděčný... :)

j. nick
21. 11. 2007
Dát tip
první sloka nic moc, ale "šedá kůže tiše praská" a pak ten závěr, to je k popukání:D:D:D*

j. nick
21. 11. 2007
Dát tip
první sloka nic moc, ale "šedá kůže tiše praská" a pak ten závěr, to je k popukání:D:D:D*

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
:) No, je těžký srovnávat geniální s geniálním, když je to od těch samých cvoků :)...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Hm....taky fakt....o co já se to vlastně pokoušim... :o) Bejt ještě geniálnější a pořádně to všechno porovnat, srovnat, uhladit a udělat z toho dětský hřiště... (CO TO ZASE KECAM?!) ...jsem fakt na hlavu... :o)

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Vespa: Si... A je to moc fajn :)...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
:o))) jééé, mně fakt hrabe....

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
No, Tobě hrabe, ale já si musim hrabat sám... Tuhle jsem tak hrabal a hrabal, až jsem všechno prohrabal a stejně nic... A víš kde to nakonec bylo? No přece na svým místě... Jenže kdo si to má pamatovat, že maj věci svý místa? Zvlášť když každá jiný, to aby měl člověk notýsek a tam si to psal... Jenže co když někam dá ten notýsek? No to by z toho pak jednomu hráblo...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
:o) já z tebe prostě nemůžu, kde na ty kydy chodíš? :o)

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
No, tak pro tyhle konkrétně jsem byl tady za kolejí na dvorku, víš, máme tam popelnice, jednu na papír, jednu na plast, jednu na sklo a úplně vzadu je taková malá popelnice a do tý se házej trapný myšlenky a bezduchý kecy, je věčně přeplněná, lidi si tam nezodpovědně vysypávaj televize, ono to stejně nepomůže, ale už pro ten pocit, že jo, no a já si tak občas vezmu kyblíček a lopatičku a trošku si pokydám a když mam kyblíček plnej, du zase nahoru k sobě, kyblíček vysypu na zem, pohrabu se v tom a když se mi něco líbí, tak to nasaju a hodim náhodným směrem, teď třeba k Tobě, tak...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Od teď se jmenuješ Bufet Kydelník... :o)

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Jééé, to bych moc rád, ale... Víš... To nejde, já totiž Bufeta znam, to je strašně milej chlap, má takovej dlouhej kabát a když ho občas v parku otevře... Eh, ne, kdepak, na co to myslíš... Když ho občas v parku otevře, tráva se zazelená, kytičky rozkvetou, on totiž nosí ve vnitřní kapse toho kabátu střípky jara, jsou takové malé a krásně duhové a malé děti, když ho vidí, přiběhnou a chtějí si hrát a on jim ty střípky půjčí a děti se smějí a smíchem ty střípky tají a ve vzduchu voní život... Ne, nemůžu vzít Bufetovi jméno, to by ho bylo už jen půl a jaro přeci musí být celé, jinak by květy nevoněly...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
On je pedofil?! :o)

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Má rád život, víš, v jeho nejčistší podobě, v jeho přirozenosti, proto nemůže být pedofil, není přirozené lákat děti k něčemu, co nevzejde od nich, děti si rády hrají s duhovými střípky a mají rády jaro, ale jejich doteky jsou nevinné, proto se nedotýkají... A on je přirozeně pohladí po vlasech, děti potřebují něžné doteky, nevinné doteky...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Zní to pedofilně...a zní a zní

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Chjo, no jo, tak sem to nezvlád... Nebo si na moje kydání příliš rozverná :)... Jo jo, píšu si, příště žádné děti do kydů, budu muset líp přebírat...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Rozverná? Spíš úplně zblblá... podobný kydy na mě jsou teď ze všech stran... :o))) Lidi mě prostě MILUJOU!!!! :o))

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Aha, ze všech stran? Jsem jeden z davu? Hmmm... Ale jsem aspoň lehce nad průměrem, že jo? :)))))

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Jojo, nad průměrem jak to jen jde... Aspoň se semnou nehádáš... :o))) Ale stejně mě MILUJOU!!!! :o)))))))))))))

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Ano, jistě, všichni Tě milujou, copak by mohli jinak? :)... A díky za kompliment, sice to určitě říkáš každému, ale můžu si myslet, že ne e :)...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
neřikam, všichni ostatní s se mnou hádaj, nebo dělaj dvojsmyslný poznámky... :o( :o) A nemůžou jinak, než mě MILOVAT! :o) (já to slovo miluju...)

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Taky jsem se snažil o dvojsmyslný poznámky... Jenže on se do toho nacpe eště třetí smysl, pak čtvrtej a pátej to uzavře, nedejbože aby se objevil i šestý smysl, to už jsme někde u Foxe Muldera... Ehm, no, ono slovo milovat je také lehce dvojsmyslné, že? A kdyby Tě měli všichni milovat (ať už postupně nebo naráz), to už snad radši to hádání...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Ty je všechny prostě chceš trumfnout!!! To byl největší zkurvenej dvojsmysl za dnešní večer!!! Gratuluju! :o))))

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
No tak esli byl zkurvenej a eště mi gratuluješ, to ti ostatní teda nic moc :)... Ale ano, přiznávám, chci je všechny trumfnout, strčit do kapsy hned vedle posmrkaného kapesníku a mazlavé hmoty neurčitého původu, snad čokolády...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Ne čokoláda, rozhodně je to rozmatlanej gumovej medvídek, nebo žížalka se špetkou tabáku v dokonalé symbióze...

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
OK, dobře, uděláme dohodu, já přestanu s dvojsmysly a Ty mi přestaneš prohrabávat kapsy, to zní fér, ne?

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Promiň, příště se zdržim, jenže mi ty kapsy nikdy nedaj....

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
Když nedaj kapsy, třeba dá majitel kabátu... Eh, no nic, asi je čas jít do hajan, než se to tu nějak vyostří, brou...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
JIŘÍKU!!!! :O) dobrou :o)))

j_i_r_i_k
25. 10. 2004
Dát tip
Inspirace v noční košili... Jo jo, i Múza se občas potřebuje vyspat, jasně :)...

Vespa
25. 10. 2004
Dát tip
:o) To víš, jenže většinou, když chce ulehnout, vzpomene si nějakej pitomej škrabal, že chce něco napsat, takže se stejně nevyspí, medvídci nemedvídci :o)

j_i_r_i_k
25. 10. 2004
Dát tip
:))) No jo, škrabalové jsou nejhorší, se pak Múza snaží a ono nic, to naštve... Ale to se nás, kvalitních autorů, samozřejmě netýká, kvůli nám Múza ještě ráda nespí :)))...

Vespa
25. 10. 2004
Dát tip
Tak to bychom měli vyjasněný. Kvalitní autoři patří mezi ty oblíbený... :o) Jenže oblíbenej, neoblíbenej, stejně by se ráda vyspala... :o)))

j_i_r_i_k
25. 10. 2004
Dát tip
:))) To máš tak, když to bude fakt neúnosný, tak se to na Múze projeví a autor sám ji nechá rád vyspat, protože nechat se inspirovat něčím, co váhá mezi zařazením se do kategorií zombie a úplně tuhej kus prkna, to teda fakt nic moc...

Vespa
25. 10. 2004
Dát tip
:o))) Jo, ale nechápu, proč se můzám chce spát v pět odpoledne... to je děs... :o)))

j_i_r_i_k
25. 10. 2004
Dát tip
Protože je v noci otravujou škrabalové, to je jasný :)... Eště nějakém problémy k řešení? Já rád řešim, však víš :)))

Vespa
25. 10. 2004
Dát tip
Řešení... ježiš já jsem zblblá...vlastně ani nevim co kecam. BTW, koukala jsem na Briana, ten konec je fakt špičkovej, ale pořád si myslim, že na čarodějnickej proces nikdo nemá (mno, možná Pilát co neumí r... :o)

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
Já vás dva prostě nechápu! :o)

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
No jo, když se sejdou dva ctihodní kmeti... Teda nebo aspoň kmeti :)))...

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
Dinosauři...chtěl jsi říct (napsat) dinosauři! :o)

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
No, dino jest má přezdívka, takže v mém případě to stoprocentně sedí :)... Ale co na to StvN? :)

StvN
24. 10. 2004
Dát tip
Já dinosaurus nejsem.

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
nebudeme se ho ptát... :o)

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
Vespa: Vidíš, tak sem na to sám :)... Ale já jsem dino už asi sedm let, tak jsem si zvyk :)...

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
Ale to jsi tehdy ještě nebyl pořádnej dino! Však ses dočkal... :o)))

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
:))) Já to tušil už takhle dopředu, víš? Nebo teda spíš ty dvě dívčiny, co mi tu přezdívku tak nějak podstrčily...

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
A vždycky v tom jsou ženský... :o)

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
No, s tím se dá jedině souhlasit :)...

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
No, ještě abys nesouhlasil! Nejsi žena, nemáš právo! :o)

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
Ale jsem AUTOR tohoto dílka a jako takový si tu můžu dělat co chci :)))...

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
Jo? Chceš se vsadit? (výhružný tón hlasu, přivřené oči, kamená tvář, dojem kazí jenom rozcuchaný vlasy a noční košile s medvídkama) :o)

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
S medvídkama? Jakejma? :) No jasně, že bych si mohl dělat co chci, ale vzhledem k případným následkům na to ani nepomyslim a jen si tiše v koutku šoupu nožkou, spokojená? :)...

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
Nevim. teď když se na ně dívam, tak mi spíš připomínaj sysly... :o)) Spokojená. :o)))

j_i_r_i_k
24. 10. 2004
Dát tip
Medvědoidní sysli? Mno, to zní skoro jako námět na nějakou blbůstku, popřemýšlim o tom... A nesmim zapomenout, že sou na noční košili, to je stěžejní informace :)...

Vespa
24. 10. 2004
Dát tip
Ha, říkejte mi Inspirace... :o)))

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
to jsi vymyslel ty??? Esli jo, tak kamjá se na tebe hrabu s tim mym prologem... :o)))

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
Hmmm, když se nad tim tak zamýšlím, tak sem to asi vlastně nevymyslel, četl jsem kdysi jednu skvělou scifi povídku - když bílí osadníci brali indiánům půdu, uzavřeli s nimi smlouvu, že jistý kus země bude jejich, dokud bude slunce vycházet a tráva se zelenat... O pár set let později přijedou buldozery a tak, že se na té půdě bude stavět dálnice či co... A šaman si vynutí, že klidně, ale že ať počkaj na východ slunce ještě jeden den... No a v noci uvadne tráva a slunce už nikdy nevyjde :)... Takže úplně origoš to neni... A ten Tvůj prolog je super, jen ho neschazuj, tak snadno se ho nezbavíš :)...

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
Jé, ty jsi plagiátor (nebo jak se to ,sakra, píše)! :o))) Nezbavim, taky se mi líbí. A moc a moc a moc. Zajímavý, že zrovna v tý chvíli, co jsem ho napsala, jsem se hádala s mistrem.

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
Já vždycky obdivoval, jak vy ženský dokážete dělat dvě věci zaráz a nijak vám to nečiné problémy - hádat se a zároveň psát něco tak krásnýho... A plagiát to neni, to je jako bys řekla, že Shakespeare byl plagiátor, protože rodinný dramata na způsob Hamleta byly už v antice... Prostě všechno už bylo napsaný, my mužem akorát koumat, jak to napsat tak, aby to nebylo hned poznat...

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
No, jo, ale jde nám to... jako ženskejm... :o) A nejsi ty nějakej chytrej? :o)))) Teď už fakt dobrou! (čtvrtá zpráva, jo, trham rekordy! :o)

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
No, to teda jde... A sestra mě tím občas docela vytočí, sedí u kompu, má zaplý rádio i televizi a diví se, jak mě to rádio může rušit, ať se klidně dívam na televizi... A nějakej chytrej teda nejsem, jsem konkrétní chytrej :)

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
Vidím to jako živé.

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
No jo, to Ti je podobné, že by na tom aktivniím zlu přecejen něco bylo? :)

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
Ti, kdož žijí, neposoudí, ti druzí ví své....

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
Jé, jak se tak na to dívam, vy jste "konkrétně chytrý" voba. Až možná přechytračelí.

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
To ti došlo brzy.

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
Ale došlo a to je to podstatný...

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
StvN: :))) Moc dobrá odpověď, zkusím vymyslet nějakou vhodnou reakci... Ale proti tomuhle asi těžko, holt neposoudím... Vespa: No jasně, jsme tak přechytračelí, že klidně přechytračíme i sami sebe, to se pak dějou věci...

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
Možná....jednou....

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
:))) Tak to ju, aspoň že na Písmákovi to s kluby nepřeháníš :)

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Na Písmáku to je... nebudu shazovat tenhle server... :o) Ne-e, vážně bych neměla bejt zlá.

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
:))) Správně, stačí výhružně mlčet :)

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))) A co se tak výhružně usmívat?

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Tak to je asi ta nejďábelštější kombinace, ostatně teorie vzniku smíchu je právě taková, že to bylo výhružné cenění zubů - docela to odpovídá lidskému pudu zesměšňovat neznámo, kterého se bojíme...

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Výhružné cenění zubů... Dyž já se neumim tvářit výhružně... :o) Lidský pudy... hm, určitě je to zesměšňování, Jiříku? :o))) DĚLAM SI SRANDU, to abys zase nezačal kydat nějaký ty tvoje ohromně chytrý věci, já na ně totiž pak neumim odpovídat...

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Vida, pochopilas, kterak s jiříkem hovořiti - když uděláš vtip, musíš napsat, že to je vtip :)... Jsem holt mírně natvrdlej občas :)... No, jinak zesměšňování... Dobře, žádný ohromně chytrý kecy :)...

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Mírně natvrdlej? Ty? Pak já jsem kousek trpasličího chleba...

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Jůůů, trpasličí chleba :)... No... Ehm... To máš tak, musím skromně přiznat, že se umím docela ohánět slovy... A to tak, že z nich občas postavím vzdušné zámky či tak něco a leckdo přes to mlžení nevidí, jak se věci mají... Občas i já sám... A teď jsem se zamotal, co jsem chtěl, že semtam umím své nedostatky zakrývat :)...

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Jééééhééééé :o)))))) Sakra, já se dneska jenom směju.... :o)

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
To jsem rád, kdyby se tak všichni dneska jenom smáli, hned by bylo na světě o něco líp...

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Všichni se musej smát, když se směju já. Dyť na mně závisí i západ slunce! :o)

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
"...A za smíchu celého světa zapadlo slunce. Svět se smál celou noc, velkolepá oslava konce. Když mělo přijít svítání, svět pomalu utichl a napjatě čekal, jaký bude úsvit nového věku. Ale slunce už více nevyšlo..."

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Co to??? :Oo

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Ale, to mě tak napadlo jako reakce na to, že na Tobě závisí i západ slunce... Ale nechápej to nějak negativně, to nééé :)))...

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Ano, jak se řiká, i MISTR tesař se někdy utne :)))... Jo jo, těšim a Anička taky, už je to potvrzený (jen mě napadá, jak to uděláme se Štěpánem a šíšou? :) )

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Už jsem ho zaučovala, řikal, že by si dal, horší to bude s lukášem, ten ji ještě nikdy neměl.

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Ahááá, tak zaučovala, no super :)... Lukáš, to je ten, co nepije pivo, co... A ani šíšu... Hmmm... Pomůže soustředěný nátlak? :)))

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Myslim, že to zabere, to bez debat. Jen se nehlásim k těm, který ho budou vodnášet, když zkolabuje z toho, že zhřešil, nebo jak to s nim vlastně je... :o)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
:))) Zkolabuje, že zhřešil? Wow, no to se na něj těšim teda :)... Jak je na tom rozměrově? Zvládnem ho se Štěpánem? :)

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Já nevim, dělam si srandu, snad. Ale s mym štěstím jsem to tak nějak asi tipla správně. Všickni budem překvapený...

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
No tak to se těšim eště víc :)...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Rád překvápka? Hm...já je vždycky nesnášela, protože jsem nikdy nevěděla, co z nich může vzejít... :o)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Od toho jsou to překvápka... No, ale upřímně, ne, spíš překvápka nemusim, zvlášť když o něco de...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Vítej do klubu! :o)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
To už je druhej klub, kde mě vítáš, Ty si tak milá :)...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Víš, kluby jsou můj koníček, najdeš mě téměř v každém! :o) Tak shánim nový členy... :o)))

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
A sakra, nejsi ty nějakej chytrej, čoveče? :o) Jo fajn, du se zahrabat... :o) Na to abych byla mistr si příliš věřim... :o)

j_i_r_i_k
17. 10. 2004
Dát tip
Správně, pokora je cestou k stavu mistra... A chytrej samozřejmě sem, jak tři opice na sobě... (A teď jsem se prokec, že nejsem mistr :))) )

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
Ha, nachytal se!!!! Otázečka... tak co, těšíš se s náma do čajovny? :o)

j_i_r_i_k
16. 10. 2004
Dát tip
Takhle jsem na to nikdy nenahlížel, no, člověk se pořád učí, dík :)

Vespa
16. 10. 2004
Dát tip
Jen se uč od mistrů! :o) (jé já mam dneska egoistickou náladu)

j_i_r_i_k
16. 10. 2004
Dát tip
Víš, znakem mistra je, že si uvědomuje svou nedokonalost, právě mistři ví, že se mají stále co učit - kdybys ovládala něco, co už nelze zdokonalit, co bys z toho měla?

Vespa
15. 10. 2004
Dát tip
Nedýchá a nepije, nejí - prostě nežije. Když neumřít na smích, tak umřít na lítost. Hm, čoveče, ty teda dokážeš měnit lidský nálady. tip

j_i_r_i_k
15. 10. 2004
Dát tip
To je na Tebe příliš morbidní? Tak promiň, holt není každý den (a dílo) posvícení :)...

Vespa
15. 10. 2004
Dát tip
není to morbidní, je to prostě...dokonale smutný a velice pěkný... (brečící smajlík)

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
(((((o: olivaboP

Humble
23. 05. 2003
Dát tip
Pobavilo :o)))))

Naja
03. 05. 2003
Dát tip
A neni to keramicka soska???

j_i_r_i_k
03. 05. 2003
Dát tip
Aha... To mě nenapadlo... Jasně, je to půltunová keramická soška, tak ta básnička není drastická :)))...

j_i_r_i_k
28. 01. 2003
Dát tip
No, pravda je, že jsou díla, do kterých se snažím dávat víc, ale takový rozpoznávací znak - jakmile narazíš na mrtvé zvířátko, nehledej hlubší smysl, dvojsmysl, takové dílo je o mrtvém zvířátku a o ničem jiném :)...

j_i_r_i_k
27. 01. 2003
Dát tip
Helga: Takhle je to o slůněti, které prostě nežije, nehledej víc tam, kde víc není, jsem holt minimalista ve smyslu obsahu...

Helga
27. 01. 2003
Dát tip
To si ale zase, pravda, nabíhám, když říkám, že mi přijde, že se do děl snažíš dávat něco víc a pak Tě tady k tomu ještě nabádám. :) Ale to slůně doma, co nežije, mi prostě nějak nesedlo...

Helga
25. 01. 2003
Dát tip
Kdyby bylo ono slůně metaforou čehosi (třeba rodičovských vztahů – mě jen tak napadlo) a bylo to z básně pochopitelné, byla by to pěkná metafora. Takhle nevím…

diderotka
05. 12. 2002
Dát tip
Ju, tak takhle dopadne moje slůně, jestli mu nenajdu tu slonici!!!!:-))) Ale smutná básnička:-(

Jeanette
19. 11. 2002
Dát tip
...jestli nepomuze ani laska...tak to je mi vazne lito...;(

JanisFan
10. 11. 2002
Dát tip
čekala jsem něco opravdu roztomilého, tohle je spíš smutný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru