Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Silniční

17. 11. 2002
3
5
3971
Autor
j_i_r_i_k

Na procházce jsem včera byl,

srnku nechtěně vyplašil.

 

Ta z houští rychle skočila,

pod náklaďákem skončila.

 

Teď náklaďák ji unáší,

octne se srnka v guláši.


5 názorů

j_i_r_i_k
09. 06. 2008
Dát tip
Srážení, drcení, sekání... nejsem moc vybíravej. :)

ty máš to srážení zvířat nějak v oblibě, ne? pěkné

Bíša
19. 05. 2008
Dát tip
:o)

j_i_r_i_k
21. 11. 2007
Dát tip
Au, blbne rytmicky? To je největší políček, jaký jsi mi mohl uštědřit :) Ale máš pravdu, chtěla by učesat, potvůrka... Nicméně s otázníkem tedy kategoricky nesouhlasím, to není polemika, ale prosté konstatování, žádný prostor pro úvahy, jen prázdný žaludek.

j. nick
21. 11. 2007
Dát tip
tady mi to trochu blbne rytmicky a na konci by mi místo tečky víc seděl otazník, ale jinak vpohodě:)

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
Mno... Proč nenávidím slunce...?...Třeba? :o)))

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
Třeba, ale není jediné, které přichází v úvahu... A ve světle tohoto dílka chápu i poznámku, že mně nic nehrozí... Ostatně je to dílko vůbec veskrze zajímavé, eště o něm pokecáme :)...

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
Jo... pokecáme. Enomže teď pudu spát. Jsem mrtvola!!! :o)

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
To sem já už od rána... Tož dobrou :)...

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
To bych si na čelo nenapsal.

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
Hmmm, tak tohle mi eště nidko nenapsal, věřil bys? A co na to říct? Však nemusíš :)...

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
No když si tu pořád, tak to náhoda neni, já tu sem taky pořád, ale tak nějak skokově (jako že vždy na skok) :)...

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
No vidíš, jak se neumim vyjadřovat. Tou náhodou jsem chtěla říct, že prostě poletuju kde můžu. Sem tam odskočim na hodinu do parku, pak na drbačku s kamarádkou a mezitim zevluju na Písmáku.

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Jo, takže základ je Písmák a jinak sem tam odskočíš i udělat něco jinýho, no, proč ne :)...

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Jo, to je přesně ono... :o) Co bys chtěl, všechno okolo je jen sen... a Písmák je noční můra! :o)

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
A proč se necháváš kojit můrou, když kolem je tolik motýlů? Vsktku jsi stvoření temnoty?

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Jo, jsem. Tvrdim to dokonce v jednom mym díle. :o)

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Aha, jsem to nepovažoval za autobiografii... No, tak jsem se splet asi :)... A začínam se bát :)...

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Neboj... :o) Tobě nic nehrozí. Měl bys to vědět, pokud jsi četl pozorně... :o)

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Hmmm, bysme si možná mohli ujasnit, o které dílko jde :)...

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
Tak o které? :)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Tak ten bohužel neznam... Což je vážný protiargument teorie, že jsme oba velkej šéf :)...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Ale né, my jsme sice velkej šéf, ale on je Velkej šéf, chňápeš? :o)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Cože, zase online? Téééda, musim přiznat, že je to milé, takové rychlé reakce :)... No, já to myslel spíš tak, jak můžem být oba velkej šéf, když Ty Loba znáš a já ne?

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Ne-e, musíš poznat, to stojí za to, dyžtak vezmu nějakej komix právě do čajky. :o)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
No esli musim, tak pak asi není co řešit, budu se těšit :)...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
JO! slovo muže...

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Eh, se nám sem nějakej vetřel?

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Ne-e to se jen tak říká, neděs se! :O)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Uf, díky, Ty teda umíš strašit :)...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Takže znova: BUBUBU :o)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Ne, tohle nezabírá ani ve dne :)... Ale to, že kdykoliv sem mrknu a odepíšu Ti, tak mi hned přijde reakce, to mě trochu děsí, to máš net v mobilu či co? :)))...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Ne-e, já jsem tu dneska tak nějak pořád. Je náhoda, že se takhle vesele potkáváme. :o)

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
Jasně, šéfe. Ale tuhle boudu jste ušil vyloženě perfektně, kdybyste mi to neřekl, možná, že si stále myslym, že hlavas jsem tady Já! HAHAHAHAHA (a zdrhej bábovko i Mars je příliž blízko...co takhle souhvězdí Alfa centauri)

j_i_r_i_k
17. 10. 2004
Dát tip
:))) Tak mě napadá, nejsme my oba velkej šéf? Jiný vysvětlení totiž nevidim :)))

Vespa
17. 10. 2004
Dát tip
No jasně, to vše vysvětluje... To mi připomnělo...neznáš náhodou komix Lobo Velkej šéf? Uááá ten já miluju!!! :O)

j_i_r_i_k
16. 10. 2004
Dát tip
A nejen Ty, i lidé kolem :)...

Vespa
16. 10. 2004
Dát tip
Jaký lidi, to slovo neznam. Jsem jenom Já a všichni kolem jsou jenom hračky pro mé pobavení! HAHAHA (ďábelský smích) :o)

j_i_r_i_k
16. 10. 2004
Dát tip
To jsem rád, jak mi ten svět vychází, víš, chtěl jsem, aby sis tohle myslela, jo jo, jsem jen JÁ a ostatní jsou mé loutky HAHAHAHAHA (smích, před nímž ďábel uteče z pekla na Mars)...

Vespa
15. 10. 2004
Dát tip
opravdu, srnčí pyré, promiň, ale takhle se nepřestanu smát nikdy a to jsem ještě k tomu poprskala monitor... :o) tip

j_i_r_i_k
15. 10. 2004
Dát tip
O ou, tak na prskání na monitor pozor, Ruth Wandersonová z Dánského Kobaevane takhle prskla na monitor, nastal zkrat, ten se přenesl přes grafickou kartu na základní desku a do zdroje, kterýto se zkratoval též a z neškodných tří voltů bylo náhle 220 ze zásuvky, kteréžto si našly cestu přes klávesnici do prstů paní Wandersonové, což způsobilo okamžitý exitus... Tak bacha na to... Ale jinak díky, každý úsměv pod mým dílkem mne zaplaví vlnou štěstí :)

Vespa
15. 10. 2004
Dát tip
Hm....asi jsem měla štěstí, že ještě žiju... :o)

j_i_r_i_k
06. 06. 2003
Dát tip
Ty si z toho děláš srandu, ale já si tak nějak neuvědomuju, kdy jsem si to přestal myslet - možná před měsícem, když jsem si přečet složení a po jelenech ani stopa :)))...

Cirilla
06. 06. 2003
Dát tip
já si z toho srandu nedělám... já sem fakt jen blbá zdravotní sestra... a ot om loji jsem si to fakt myslela! :-o :)

j_i_r_i_k
06. 06. 2003
Dát tip
Jééé, tak to jsme dva, to já sem jenom blbej matfyzák, to je super :)...

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
:))) to nééé, pomóc, už nemůžu! srnčí pyré! Jako dítě jsem zbožňovala takovoutu paštiku - srnčí hřbet, nebo jaksetomenovalo :)

j_i_r_i_k
05. 06. 2003
Dát tip
A žes věřila, že to je jenom ze hřbetu? :)... No, já jsem zase bral docela dlouho za samozřejmost, že jelení lůj je prostě jelení lůj... A nějak mi nešlo do hlavy, jak ho tolik získávaj, jestli ty jeleny kvůli tomu někde chovaj nebo co...

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
cože??? On není jelení lůj z jelenů? Ty bláho, tak to jsem žila do svých 20,25 let v totální iluzi! A já tim schválně nechtěla ret svůj mazat, že to je ze zvířátek... :-O

Helga
20. 02. 2003
Dát tip
Srnek je moc. Svět je špatný. Jak v čem. Pro srnky jo. Nebo ne? Dřív je chytali pytláci. Dnes je jich moc. A ta pod tím náklaďákem už asi moc do guláše nebude. Z rozšmelcovaný srnky toho moc nenavaříš. Taky nejsem spokojená s dnešní dobou a jejímu přístupu k lecčemu, ale co naděláš, světem nezatopíš...

j_i_r_i_k
20. 02. 2003
Dát tip
A co srnčí pyré, to by nešlo? Nebo vše posbírat a vyvařit? Nebo... co já vím, nejsem kuchař :)... A do toho, zda je pro srnky život smečka vlků se pouštět nebudu, bo nejsem srnka :)...

Čolito
27. 12. 2002
Dát tip
:-)

diderotka
05. 12. 2002
Dát tip
:-( ale barobrk má pravdu! :-(

Drownedgod
17. 11. 2002
Dát tip
.....oj, správná to silniční a pak asi i to srnčí...:-))

innnka
17. 11. 2002
Dát tip
mam rada takove rikanky,ktere se nesnazi mit hluboky smysl

j_i_r_i_k
17. 11. 2002
Dát tip
Nesnaží¨? Tady se člověk pokouší upozornit na hrubost dnešního světa, na to, jak bezohledně a bezcitně se chováme ke svému prostředí a prý nesnaží... A nikoho nezarazí, že to, že skočila pod kola náklaďáku, by nemělo být normální, ta silnice tam jistě nebyla přirozená... Ale to nikoho nezajímá, hlavně že se dostaneme odsud tam co nejrychleji... A nebo nic, moc mi to kecá :)... Díky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru