Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Utekl jsem po větru

01. 11. 2002
1
0
1095
Autor
Dony

Je mi čím dál tím víc pohodlné, že jsem jako vy. Vím...že to ........

Utekl jsem po větru,

cha...spíš mě stáhl dav,

obléknutý do svetrů

teď jsem jiný mrav.

 

Tvářím se .."tak navenek"

že jsem plný myšlenek

 

Nacpal jsem se pohodlím

tím, co přinesli mi na stůl

Pak se za ně pomodlím

A vím, že........... jsem vůl.


Dony
02. 11. 2002
Dát tip
Ty tečky mají význam jako (čas (mezera)) pro čtenáře k zamyšlení. A používám je docela dost často. Na vzhledu mi nezáleží a ani kolikrát na rýmu nebo melodii. Snažím se o hromadu myšlenek v "jedné větě".

maty
01. 11. 2002
Dát tip
Kritika tebe nebo davu? Za snahu tip

Dony
01. 11. 2002
Dát tip
Citíš to jako kritiku?

Marko
01. 11. 2002
Dát tip
Myšlenka je smutná. Ale reálná, buhužel. Až příliš často. Sebekritika v tomto směru rozhodně neuškodí.

Marko
01. 11. 2002
Dát tip
Zkus dát pozor na melodičnost. Přece jenom nahrazovat chybějící slabiky tečkami mi nepříde jako příliš poctivé. A ještě jeden dodatek: jako výpustka se vždy píšou tři tečky, nejsprávněji ovšem znak '…' (pozor – není '...'!). Takhle to nemá ani vzhled, ani valnou funkci. A jestli chceš vyjádřit pomlku, radši napiš skutečný znak pomlky '–' (pozor – není '-'!), či případně pomlk více. Často to je i daleko lepší. S výpustkami a vyplynutími do neurčita je uprostřed sloky nutné šetřit. Ty fungují tak maximálně za jejím posledním slovem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru