Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotická pohádka

02. 11. 2002
1
0
1382

je to erotická pohádka nebo povídka, měla být fantasy,ale nevím, nevím...je to děsně romantický a tak, vlastně ani nevím,co si mám o tom myslet,a tak jsem to sem dala a zajímá mě , moc, co tomu říkáte...

 

 „A kde se setkáme?,“ zeptal se Bratr

„Někde v lese? U potoka, tam kde je dům z koruny stromů?“ navrhla Tanagra

„Ano, znám takové místo,“ řekl Bratr

„A přineseš mi dárek?“

„Dárek?“

„Ano, nějaký tajemný předmět se skrytým významem.“

Tanagra neviděla, že se Bratr usmál

„Ano, Tanagro, přinesu Ti dárek.“
Tanagra neviděla, že se Bratr usmál, protože seděl doma.  

„Takže dneska večer?“ zeptala se Tanagra „Dneska večer,až se začne stmívat?“

„Ano,“ odpověděl Bratr. Nebyl to její Bratr, ale jako kdyby byl, byla mu blízká.  

 

A když se začalo stmívat, přišla Tanagra na to místo, o kterém Bratr mluvil, našla ho snadno. Prošla lesem a u potoka,  kde koruny stromů obklopovaly prostor, tam byl  lesní dům. Ano, to je  to místo, je to lesní dům z korun stromů, řekla si Tanagra a už viděla, že přichází Bratr. Jak se přibližoval, začínala být rozechvělá, pohyboval se, vypadal a mluvil tak, jak si to vždycky představovala.

„Něco jsem ti přinesl,“ řekl a vyndal z kapsy malý kámen. „Je to ten tajuplný předmět s netušeným významem.“

Tanagra se usmála, byla to hra, byla to hra, kterou spolu často hráli,ale ted jí hráli ve skutečnosti, ted se ho mohla dotknout, když jí kámen podával .A taky to udělala.

„ Znáš ten skrytý význam?“ zeptala se Tanagra Bratra a podívala se mu do očí.

„Možná ano, možná ne, nevím, nevím to ani já sám.“ Usmál se Bratr.

„Ale jak zjistíme, co znamená?“

„Zkus to zjistit,“ řekl Bratr Tanagře

„Ale jak?“

„Na to musíš přijít sama,“ řekl Bratr

Byla to hezká hra.

Tanagře i Bratrovi se líbila. A Tanagra schovala  kámen do kapsy.


Možná tajemný, možná bez konce ... každý by měl milión otázek, co, jak, pak.... Asi jsem natvrdlá nebo jsem imunní vůči skrytému podtextu, ale já v tom nevidím nic erotického...Jestli jsem opravdu tvrdá, prosila bych od autorky bližší vysvětlení. Dík.

hele - to je první povídka na písmáku čitelná z devíti metrů! :-)

ale i na těch deset(nechce se mi psát devět, protože bych se tím psaním zdržoval) metrů je vidět něco tajemnýho, nějakej skrytej význam ....*t

jo, aha ta hvězdička a t je jako tip, jako teda ,že jo? já jsem teda nějaká dneska hodně vybagrovaná, teda nejen dneska, takže bych asi měla říct spíš dík a ne se ptát,jestli si děláš prdel. tak dík. je to aspoň trochu vzrušující? nebo jenom tajemný?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru