Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Manon a blázen

02. 11. 2002
3
0
979
Autor
Fée

Mám ráda Manon, má ji strašně ráda, ne jako knížku, jen jako človíčka, nevím, něčím mě přitahuje...

"Tak na ex" vykřikla Manon a sprázdnou sklenkou se svalila do křesla. Změnila se za tu dobu, co jsem ji neviděl. Byla krásnější, to ano, ale...

           Dívala se opilýma očima a bez jediného slova si svlékla blůzu. Zvedal se mi žaludek z toho pohledu.

           Pod průsvitnou kůží jsem spočítal žebra a prohlížel jsem si její srdce. Přicházela blíž a náhle se rozplynula. Probudil jsem se.

           Vím, zdálo se mi o Manon, ale v poslední době mi už nemávala z balkónu. Šílel jsem, byla přeci moje a nevinná, krásná. Vytratila se její něha.

           Vypil jsem tedy čaj a aby se neřeklo, oblékl jsem si kabát a vyšel ven. Snad do práce, ani nevím. Omámila mě vůně jasmínu, bílé balkóny a ticho.

 

...Znovu tu stála...

...Scházela ze schodů protějšího domu...

...Nastavená náruč...

...Čekala na mě...

...Přišel jsem k ní...

 

 

 

Ráno našli muže, ležel pod srázem, ruce rozpřažené a na rtech mu pohrával úsměv...


sazzy
13. 03. 2003
Dát tip
Tak tahle je naprosto úžasná a mám ji hrozně moc ráda stejně jako celou plejádu těch ostatních co tu jsou a snad i budou .............. BUDOU?????

Prokletí
28. 02. 2003
Dát tip
"Vypil jsem tedy čaj a aby se neřeklo, oblékl jsem si kabát a vyšel ven. Snad do práce, ani nevím. Omámila mě vůně jasmínu, bílé balkóny a ticho." - tohle je fakt hodně pitomý a shazuje většinu jinak dobrého textu. Nějak nechápu grafiku, ale tak... ;o) Pá m.

Nuitík
02. 11. 2002
Dát tip
a hele, náponocník! docela hezké, i když občas předvídatelné..

galaxy
02. 11. 2002
Dát tip
:o)

*t ztratil manon, však jen na chvíli, a pak...udělal hop a skák, a ani nevěděl jak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru